Oldalak

2009. augusztus 11., kedd

Keszthely day 2 :)

Talán csak a tegnapi események fárasztottak el(vagy a szokásos lustaságom) de az átlagosnál is nehezebben keltem fel.
A reggelim ágyba érkezett,mivel Zsolti tálcás felszolgálást tartott csak nekem.Még ilyent sem csinált XD

A délelőtt hamar elment hiszen olyan dél lehetett amire kicsit összeszedtem magamat és útra kész voltam.
Az étteremben sokan voltak,nem volt hely a kertbe így az éhség ellenére inkább úgy döntöttünk,hogy körülnézünk mit is rejt Keszthely.
Sétálgattunk minden felé,az idő pedig nem kedvezett nekem.Nagyon meleg volt és,mint tudni lehet az nálam egyenes út a rosszulléthez.Tudom kellene reggeliznem de nem bírok,jó ha ebédelni képes vagyok egy normálisabb adagot.

Sajna szarul lettem amire az étteremben találtam magam ismételten.A kertben most sem volt hely de mivel mindenki kezdett kóvályogni az éhségtől beültünk a fedett részbe.
Makacs vagyok.Tudom.A kajámhoz olyan salátát kértem ami anyum szerint nem illik hozzá.Erre persze,hogy besértődtem és az amúgy is minimális étvágyammal nem törődve eldöntöttem akkor most nem eszek semmit.

Az étterem ajtaját a sok kultúr lény(kedves német vendégek) becsapdosta és az amúgyis meglévő migrénem csak erősödött.Tud valaki valamit erre a buzi migrénre? Mert nekem lassan az eszem elmegy amikor sajog a fejem.

Zsolti úgy van vele,hogy ha én nem eszek akkor ő sem.Így pár falatot lenyomkodtam a torkomon mondjuk az arcom azt hiszem elárulta,hogy rohadtul nem ízlik a kaja....
Zsolti kiment az étteremből én pedig utána.Nem értette mi a bajom.Jogos.Olyan ember vagyok akinek ha fáj valamije inkább megdöglik a fájdalomba,mint hogy szóljon másnak és segítséget kérjen esetleg.Ez így van a suliban is.Bármelyik osztálytársamat meg lehet kérdezni arról,hogy órán vagy szünetben hányszor mondtam azt,hogy nem tudom légyszi segíts.Azt hiszem nem sokszor.

Hazafelé meg a bokám mondta be az unalmast.Tesin is sokszor vagyok felmentve,mert a bokám fáj és úgy nem igazán lehet futkosni....Most is egy rossz lépés és annyi lett neki szóval hazafelé csak úgy bicegtem XD

Kicsit álmos voltam ezért aludtam egy kicsit.
Felébresztettek a többiek,hogy megyünk a strandra.Nem sok kedvem volt hozzá de hagytam,hogy a nép akarata érvényesüljön.Elkezdtem ücsörögni a medence parton.Miért ücsörögtem és nem fürcsiztem? Mert az Alíz csak akkor jön be ha én bemegyek én pedig csak akkor ha Zsolti bemegy.Azonban Zsolti azt mondta,hogy most már fúj a szél,hideg a víz és fázni fog ha kijön.Na így kerültem a medence szélére.
Elnéztünk a Balatonhoz is ahol végülis bementem a vízbe:) Egész jó volt bár nem bántam volna ha melegebb lett volna pár fokkal.
A holnapi napra megvoltak a tervek.A strandra készültünk azonban most huzamosabb időre illetve a strandon láttunk egy plakátot.Olyan helyet hirdettek ahol lepkék vannak és hüllők is:)Tök jó,nagyon várom már!
Ismét újabb képek vannak a honlapomon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES