Oldalak

2009. augusztus 26., szerda

Suli de nem egyenlő buli

Ma volt a suliban a tankönyvosztás.Nem is tudom ez az év más lesz,mint a többi.Eddig egész jól ellazulgattam de most muszáj lesz a tanulás felé fordítanom a figyelmemet.Nyakamon az érettségi,jövőre maradok még 2 évet(technikusi miatt) de ugyanakkor elakarom kezdeni a Keró mellett a fősülit,a ponthatárok is foglalkoztatnak szóval zajlik és alakul az életem.


Nem igazán akartam a suli előtt egyedül álldogálni....Nem vagyok túl nagy társasági lény de rohadtul gáznak találom amikor valaki egyedül ácsorog,full olyan a benyomás ilyenkor,mintha az illető nagy lúzer lenne vagy nem lennének barátai.Nekem legalábbis ez jut eszembe egy egyedül ácsorgó emberkéről:)


Beszéltem a Zsófival,hogy nem e talizunk azt mondta oké.A tankönyvosztás "hivatalos verzió" szerint 1-2ig tart,én már 1 előtt ott voltam.


Taliztam a Vandával aki a sulinál álldogált,megkaptam a helyzetjelentést.Elég sokan buktak és vannak köztük meghatározó egyéniségek.Gondolok például a Tamásra.Nem voltam vele jóba sem rosszban,olyan semlegesek voltunk egymásnak de be kell látnom,hogy minden más lesz de talán neki is jobb lesz így.Talán benő a feje:) Bár a Tamásnak...talán soha:)


Bent a suliban voltak még páran.Ott volt a Melinda és a Móni is.Olyan jó volt,hogy ismét mindenki egy helye van.Mondjuk majd az érettségi körül azt hiszem ez a jó érzés el fog szállni.


Ha jól rémlik akkor valamikor fél 2kor kezdte el az osztály a könyveket kapni.Én voltam az első XD Az idei tk. nem volt "annyira" vészes.11 100 Ft volt.A 9.-es tk. csomaghoz képest semmi,mert az anno 36 000 Ft volt(azt hiszem ha nem akkor se kövezzetek meg).


Kemény 9 db. könyvvel indultam el hazafelé és azzal a tudattal,hogy holnap talizok a Zsófival egy kis dumcsira.


MSN-en a Csilla behívott egy közös dumcsiba ahol az osztálytársak vettek részt majd azt a kérést kaptam,hogy nézzem meg én is az iwiw leveleimet.


Kaptam én is a körüziből(mondjuk nem csoda hiszen én is osztálytárs vagyok xd).Az lenne a dolog lényege,hogy lenne egy kis esti csavargás,egy kis nyár záró buli.


Tiszta jónak találtam az ötletet de én inkább kihagyom.Nem mennek azok akikkel közvetlen jóba vagyok,nem akarok piálásra költeni,Zsolti sem rajong az ötletért,hogy kissé ittasan mászkáljak majd haza,valahogy a hangulat is hiányzik.Remélem azért a többiek számára egy jó buli kerekedik a dologból.

Egy kis hazai hangulat<3

2 megjegyzés:

  1. Szija Adél!

    Sztem sem lesz ugyanaz,mint az elmúlt 3 éwben,bár én eddig csak kettőből wettem ki a részem:) Az a legrosszabb ,hogy az arcok buktak ki a körből! De az élet megy towább, nem szünik meg a barátság[remélem] azért mert kihullottak. Engem kifelejtettél!!!! Kérni akartam tőled egy ANGELEMOSTAR autogrammot!! DE NEM KAPTAM!!!! Ezért még ki kell engesztelj!szeptember 1-én szeretném ÉN kapni az első aláírást,sajátkezüleg Angelemostartól:P Remélem weszed a poént és nem sérülsz be!;)

    Cinty

    VálaszTörlés
  2. Szia Cinty:)
    Igazad van abban amit írtál,örülök,hogy te is figyeled a blogot.

    Akartam rólad is írni de olyan az agyam,mint a szita és elfelejtettem pedig az eszemben volt XD

    Megígérem te kapod majd az első aláírást:D

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES