Oldalak

2009. augusztus 25., kedd

Milyen ez a világ?!?

Nem is értem ezt az egész történetet.Fel sem tudom még mindig fogni,hogy lehetnek ilyen emberek? Vajon hol rontottam ismét el? Tudom zavaros amit írok de ingerült vagyok,mert olyant tettek velem ami ismét megbolygatta a lelkemet!

Lehetett már olvasni a fogadott öcsémről Dávidról.Dávid 15 éves(nemsokára 16) és Debrecenben lakik.Mint a kamasz fiúknál lenni szokott még bizonytalan és rengeteg barátnője van.Múltkor még Hajni most már Szilvi.

Dávid mindig is vicces fiú volt de sosem pofátlan vagy neveletlen épp ezért hagytam,hogy a hugom is felvegye msn-re és beszélgessenek.Minden nap több órát beszéltek és arra gondoltam egyszer majd összejönnek.Dávid is mondta,hogy kedveli Alízt csak a távolság miatt nem mer belekezdeni ebbe a kapcsolatba.

Dávid átment Szilvihez és ekkor kezdődött a galiba.A Szilvi névtől eleve rettegek,mert volt egy fiú akinél ez a név merült föl bármilyen irányba is próbáltam lépni.

Elkezdett Dávid a hugommal beszélgetni majd Szilvi is felvette Alízt "szimpatikus" címszó alatt. Majd a következő történet zajlott.

Szilvi azt írta Alíznak,hogy Dávid azt mondta neki,hogy szerelmes az Alízba csak nem merte neki megmondani.

Kicsit később azt állította Szilvi,hogy Dávid elment haza.Kisvártatva "öcsi" belépett és írta az Alíznak,hogy "azzal a szarral volt és rájött,hogy csak őt szereti".A történet véleményem szerint már itt kurva gyanús volt.Majd kérlelte az Alízt,hogy járjanak,nem számít a másik lány.Időközbe Szilvi is ráírt,hogy Dávid már nem szerelmes belé és most ő jár e Dáviddal.

Mondta az Alíz,hogy nem.Dávidnak is azt írta,hogy nem hiszen van barátnője erre elkezdődött a pokol.

Közölték az Alízzal,hogy ez egy nagy átbaszás,ők jót röhögnek rajta és ő egy szánalmas nyomorék aki őket zaklatja és kopjon le örökre,ő csak egy kis hülye aki őket zaklatja és ne pofázzon,mert neki még egy pasija sem volt,meg hogy néz már ki....

Szegény Alíz ezt nem várta.Főleg nem attól a fiútól akit szeretett.Hogy tehetett vele ilyent az első fiú akit teljes szívéből szeretett?!? Szegénykém sírt,csak sírt...

Fogtam magam és megírtam nekik az Alíz nevében,hogy ők nagyobb gyerekek,mint az Alíz hiszen élvezik,hogy mást becsapnak,gratuláltam neki,hogy megfelelő párra találtak.

Majd nem is foglalkoztam azzal amit írtak.

Később ismét előkerültek de mondtam az Alíznak,hogy ne üljön a gép elé ne is nézze miket írnak.A következő szöveget kaptam:"Bocsi"

Mondtam nekik,hogy az Alíz nincs a gépnél én vagyok ott.Megkérdeztem Szilvit (mivel az ő nevével voltak bejelentkezve),hogy ott van e Dávid.Mondta,hogy igen.Kérdezték ez miért fontos talán lecseszni akarom az "öcsémet".Mondtam nem mert úgy is hasztalan lenne.Majd az irományomat elintézték egy semleges smiley-val.

10 perc szünet után azt hittem megértették erre jött az amitől szószerint az életkedv is elpárolgott belőlem.Csupán 2 szó de ez a 2 szó elég volt arra,hogy valami ismét meghaljon bennem.

"Ribanc,kurva".Nem értem,ez hogy jön ide?Nem szóltam semmi rosszat.És pont a fogadott öcsém ír ilyent???????!!!!! Lehet,hogy Szilvinek volt nagy a pofája,nem érdekel,mert azt mondták találjam ki melyikük volt az.....

És pont egy 14 éves csaj kurváz engem?!? Most nagyon nyers leszek és ha olvassa akkor fogja be a pofáját.A következő rész Szilvikének szól:

DRÁGA EGYETLEN SZILVIKÉM!
NEM TUDOM KI A RIBANC ÉS KI NEM.14 ÉVES VAGY ÉS A JÓ ISTEN SEM TUDJA MIKOR VESZTETTED EL A SZÜZESSÉGEDET ÉS AZT SEM TUDOM HÁNY FASZ VOLT BENNED.BENNEM 1 VOLT,18 VOLTAM SZÓVAL VITATKOZZUNK KI A RIBANC ÉS KI NEM! ENGEM NE HASONLÍTGASS MAGADHOZ,MERT KEZDEK IDEGES LENNI ÉS SZÉPEN CSeNGETHETeD MAJD A PÉNZT HA BECSÜLET SÉRTÉS MIATT INDÍTTATOK ELLENED ELJÁRÁST.SZÓVAL NE PAMPOGJ AZ IDŐSEBBEKNEK,MERT FELMEGYEK DEBRECENBE ÉS EZ A "RIBANC,KURVA" MAJD MEGMUTATJA NEKED MILYEN AMIKOR EGY 18 ÉVES LÁNY,10 PUNK,10 SKEAN HEAD ÉS 10 EMO TÁRSASÁGÁBAN CSAK MORZSÁKAT HAGY BELŐLED!!!

Na ez most jól esett:) Kiüvöltöztem magamat.Mondtam neki,hogy gondolkozzanak már el.Erre is jött az oltogatás,hogy kussoljak meg..... Mondtam nekik,hogy nem kellene senkit így rágalmazni,mert indíthatok ellenük becsület sértés címszó alatt eljárást hiszen egy emberek álltal nem túlzottan tolerált foglalkozást azonosítottak velem aminek ugyebár semmi alapja.

Komolyan mondom nem értem.Hogy írhattak ilyent a fogadott öcsimmel.Tudom,ettől menőnek érzik magukat de miért nem képesek megérteni,hogy ezzel emberek lelkivilágában okoztak maradandó sérülést.

Ezek után hogy bízzak meg bárkiben?!? A "fogadott öcsém" is ennyire semmibe vesz engem akkor egy szembejövő embertől,hogy várjam el,hogy némi tiszteletet érezzen irántam?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES