Oldalak

2009. augusztus 2., vasárnap

"Kavarod a szart a kupac tetején ülve"

Jaj milyen szép címet adtam ennek a bejegyzésnek.De azt hiszem ez a megfelelő cím:D Aki kicsit is azt hallgatja amit én az tudja,hogy ez az idézet egy The Grenma számot takar és a helyzethez ez nagyon stimmel.

A szar kavarás egyeseknek talán hobbi én viszont nagyon nem szeretem.

Itt a blogomban és a honlapomon is Pimpőke kezdte az egészet majd jött egy Anonimus egyed.

Hol női nevet használt,hol férfit.Nagy rejtély övezte,magáról semmit sem árult el csak az e-mail címemre tolta a sok butaságot.Mondjuk ez nem hatott meg igazán csak kicsit elkeseredtem.

Vannak emberek akik azzal játszanak,hogy kitalálnak dolgokat és a hülye infóikkal másokat zargatnak.

Miután egyértelmű jelzést adtam arra,hogy nem érdekel a hülyesége megkaptam,hogy hülye lotyó vagyok vagy valami hasonló XD

Érdekes emberek vannak.Köztetek van aki szeret kavarni? Ebbe mi a jó? Mert szerintem semmi.Hiszek abban,hogy egyetlen hazugság elég ahhoz,hogy hazugságok lavináját indítsa el....Erre senkinek sincs szüksége,de mégis vannak akik ebben élik ki magukat.Érdekes:S

3 megjegyzés:

  1. mi a fa..t foglalkozol velük Adél...szard le mit gondolnak.
    Csingostar

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mi történt veled Adél...lényegében a semmiről írsz és azt is unalmasan adod elő. Nem bántás csak régebben vártam,hogy írj most már néha felnézek és ha egyáltalán írtál akkor is egy nagy nulla. Nem akarsz már írni? Vagy csak az látszik, hogy kurvára leszarod ezt az egészet mégha te nem úgy érzed. Szedd már össze magad...vagy hagyd abba az írást, ami a te elmondásod alapján fontos része az életednek. Amikor Zsolti nem lakott ott addig ment az írás?

    Char

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.
    Csingostarnak:
    Igazad van most is:)

    Chernek:
    Kicsit elgondolkoztatott a véleményed de nem fogom azt mondani,hogy nincs igazad.

    Tudod mindig arról írok ami történik velem és nyáron(főleg idén) nem nagyon mentem sehova épp ezért nem is tudtam semmi eget rengetőt írni,hazugságokat pedig nem akartam.

    Szeretek írni és szeretnék is csak mostanában más fele jártak a gondolataim.Itt van az érettségi,a nyaralást is kellett terveznem illetve nem is bírtam volna írni valahogy nem volt erőm leülni és írni,valahogy a melegben csak heverni bírtam xd

    Most már írok és 1000 bocsánat a késlekedésért.

    Nem tehet Zsolti arról,hogy mostanában nem nagyon írok.Egyserűen most így alakult.

    Puszi Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES