Oldalak

2009. augusztus 23., vasárnap

Rajongói levél

Nem igazán szoktam az iwiwemmel foglalkozni épp ezért ha valaki mindenképp ismerős kereső portálon szeretne elérni akkor az inkább myvipen keressen,mert azt használom.
Iwiwen kaptam a következő üzenetet:

ezt most nem mondod? Te pécsi wagy? Wiccelsz? Én baksán lakom, és ... jaj ezt ne már olwastam a blogod a neten találtam te iszonyatosan jó fej lehetsz! Am biztos jó wolt weszprémbe beírtam ide keresésbe h angelemostar és kiadott nézem pécs belwáros szent kenyér azt hittem hogy egy wicc nah gondoltam cska megírom hogy hűha dejówagy nah sziia puszii

Nem hittem volna soha,hogy kapok majd egy "rajongói levelet".Tudom nem csinálok semmi olyant ami miatt sztár lehetnék és nem is vagyok az de annyira meglepő,hogy olyan embereknek is tetszik a blogom akik engem nem ismernek,nem én ajánlottam nekik,hogy van blogom hanem magától találta:)

Tök jó,talán akkor nem csak az ismerősök elfogultsága szól akkor amikor azt írják van bennem egy kis tehetség:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES