Oldalak

2009. augusztus 13., csütörtök

Keszthely day 4:)

Azt vettem észre,hogy 2 féle ember van nyaralás szempontjából.Az egyik úgy szeret nyaralni,hogy ki se mozdul és fekszik egész nap a másik fajta ember pedig úgy,hogy szereti megismerni a környéket ahol tölti szabad perceit.Bennem mind két jellem megtalálható:)

A mai napra jutott mindenből.Volt nevetés,csodálkozás,tanulás...

A reggel már viccesen indult hiszen Zsolti megpillantott egy francia rendszámú lakókocsit és persze,hogy közös képet akart vele.
Egyébként szerintem a képek terén is 2 típus létezik.Vannak akik imádják ha fényképezik,pózolnak,sőt magukat is előszeretettel fényképezik.Illetve van még az a típus aki gyűlöli sőt menekül a gép elöl XD

Én valahogy azt nem szeretem,hogy mindig olyankor zargatnak fényképpel amikor vagy beteg vagyok vagy éppen olyan arcot vágok,hogy a képen úgy fogok festeni,mint valami hülye haha

Voltunk a marcipán múzeumban.Megörökítettük a marcipánokat és sok közös képet készítettünk.
Az Alízról az étteremben egy olyan kép készült,hogy hú,olyan,mint egy gyík(szerinte,szerintem meg tök aranyos).
Hazafelé találtunk egy szobrot az egyik Festeticsről.A többiek megrohamozták és mindenki közös képeket akart.
Van olyan kép amin az Alíz Zsoltival van.Ha azt mondanám,hogy az Alíz a kezdetek kezdetén nagyon szerette Zsoltit az nem lenne igaz.Úgy érezte,hogy Zsolti elvett tőle,mert vele is rengeteget foglalkozok.Ez az érzés érthető hiszen 14 évig csak az Alízé voltam és most szokatlan neki,hogy más is van az életemben.De mára már tök jó barátságban vannak.Olyan igazi csipkelődős barátok lettek.Például most is az Alíz löködött Zsoltihoz,hogy adjak neki puszit eddig meg sikított ha véletlen látott egy-egy puszikát XD

A kínzó múzeumba is belátogattunk.Ezt már láttam az osztállyal de nem volt unalmas.Annyit baromkodtunk.Beleültem a szöges székbe gondolva,hogy kellék aztán kiderült,hogy 1800 valahányból származik,eredeti és emberek haltak meg rajta....Fura érzés volt,hogy én poénkodok ezzel mások meg az életüket vesztették rajta:(
A múzeum bejáratánál ott volt egy emléktábla,hogy egy Pamika nevű kiskutya életét vesztette...Az Alíz emléket állított Pamika életének a következő képpel:
Megnéztük a csiga parlamentet is amiről videót is készítettem.


A panoptikumba is benéztünk de sajnos megint szembesülnöm kellett vele,hogy országunkban hiányosságok vannak sajnos...Megvesszük a drága belépőt azért,hogy művelődjünk.Valahogy úgy érzem,hogy járna annyi a belépő mellé,hogy fényképezhessen az ember...sajnos az országunkban ez nem így van! Közölték velünk,hogy + 400 Ft ha szeretnénk fényképezni.Úgy voltam vele,hogy tudom nem figyelnek fényképezhetnék úgy is,hogy nem fizetek de azt mondtam jó,akkor fizetek.
De ez olyan fura.Mindenki azt mondja,hogy a fiatalabb generációk nem művelődnek.De senki sem gondol ennek a háttér okaira.Azt hiszem,hogy az állam megengedhetné,hogy ingyen esetleg olcsó,megfizethető áron lehessen egy múzeumot megtekinteni.Ez nekik is hasznos lenne hiszen így a lakosság nem hülye lenne hanem tanult.De a nagyfőnökök a parlamentben ezt nem így látják a fiatalok pedig ha váltanak is belépőt egy múzeumba akkor ha "törvény tisztelők" nem fényképeznek hiszen az plusz kiadás.Ha fényképeznének maradna egy kis emlék,hogy mit is láttak meg hasonlók és évek múlva sem merülne feledésbe amit ott láttak vagy egy fénykép nézegetés során megelevenednének az emlékek:)
A múzeumok után haza felé vettük az irányt és láttunk egy szökőkutat ahol fényképezkedtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES