Oldalak

2009. augusztus 1., szombat

Találkozások

Épp a Mekibe voltunk amikor csörgött Zsolti telója.Viola jött be a városba,mert talija volt Gyulával és szólt nekünk nem akarunk e mi is menni.

Igent mondtunk a felkérésre.Kicsit meglepődtem,mert Gyula aprócska,akarom mondani jóval kisebb,mint én.

Találkoztunk még másik 2 barátjával.Nagyon rendesek ők is.Voltunk a SZIT-en(Szent István Tér) majd elmentünk egy eldugottabb helyre xd ahol a fiúk beszélgettek és iszogattunk nem mást ittam,mint Bombát:)

Úgy éreztem,hogy ismét valamiféle kis közösségbe csöppentem.
A meleg sajna ekkor sem mérséklödött mondjuk ez csak rajtam,Violán és Zsoltin látszódott,mivel a másik 3 fiú ott tobzódott hosszú naciban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES