Oldalak

2009. augusztus 7., péntek

Én,mint ázsiai béby?!?

Zsoltival elmentünk az éjjel-nappaliba venni egy üveg ücsit.Zsolti bement a boltba én pedig kint maradtam.

Arra járt 3 rocker.Részemről semmi bajom bármilyen stílus képviselőivel de azért akadnak olyan csoportok akikkel nem szívesen találkoznék egy sikátorban sötét éjszaka.

Ez a 3 csodás teremtés kifelé a boltból kedves megjegyzésekkel látott el.Az egyik ezzel"Húzz vissza Ázsiába" a másik pedig válaszolt az előtte szólónak"Te nem szereted az ázsiai csajokat?"

Érdekes.Ez az ázsiai dolog velem kapcsolatban mindig visszatér és el sem tudom képzelni minek hiszen nincs mandula vágású barna szemem vagy hasonló,hogy azt higgyék ázsiai lehetek.Szerintetek egy kicsit hasonlítok egy ilyen lányra? Akiket eddig kérdeztem azoknak a 70%-a azt mondta,hogy nem de most a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok.

Sokmindent lehet rám aggatni de pont ezt? Régebben meg azt kaptam meg,hogy cigány vagyok,mert Balogh vagyok ráadásul anno sötétebb volt a szemem,sötét barna hajam és totál kreol bőröm volt...Nem tudom megérteni,hogy miért kell valakire rávarni olyan dolgokat amihez semmi de semmi köze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES