Oldalak

2009. május 5., kedd

Laci

Zsoltival egy bandában játszik és jó haverom volt de most már nem tudom mi,mert szerintem haragszik rám.

Az egész úgy kezdődött,hogy Zsolti közös beszélgetésbe rakott vele.Szimpi volt meg minden és felvett msn-re.

Dumcsiztunk meg minden aztán egyszer megkérdeztem,hogy van e barátnője de mondtam neki ne értse félre,mert nem akarok bepróbálkozni,mert Zsolti a barátom.Mondta,hogy nincs.Aztán végül témailag oda jutottunk,hogyha nem lenne pasim(mert nagyon kedvel) járnák e vele.Mondtam,hogy lehet,ha kijönnénk de ugyebár van barátom szóval így mindegy.

Voltak próbálni és a lényeg Laci mondta,hogy Zsolti smárolt Vikivel(egy ismije Zsoltinak aki szintén fenomenális hazudozó képességgel van megáldva)teljesen kiborultam,hogy ez,hogy történhetett meg hasonlók.

Beszéltem Zsoltival aztán kiderült ez nem igaz Laci egy baráti puszit nézhetett esetleg félre....

Mondtam Lacinak,hogy megbeszéltem Zsoltival és még mindig együtt vagyunk.

Azóta kedvetlen velem Laci meg minden.De mondtam neki,hogy ne haragudjon de párom van és így sosem kezdenék ki egy másik fiúval.

De a legdurvább visszahallottam Zsoltitól,hogy Laci az ismijeinek azzal henceg,hogy összejöttem vele.

Ma is akartam beszélni vele de csak 1 percre volt aztán ment...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES