Oldalak

2009. május 10., vasárnap

Kirándulás az osztállyal

Uticélunk Keszthely volt
Május 02-04
Ennyi kalandban nagyon régen volt részem.
Ennyi meglepetés,nevetés,vicces helyzet és néha ellentét,hihetetlen volt.

Az oda vezető út is nagyon kalandos volt.
A Mónival csatát vívtunk ki tud hülyébb szitukat fényképezni címszó alatt XD Nem is tudom ki nyert.Én hülyébbeket fényképeztem ő meg többet.Szóval egál.

A vonaton volt 2 beszívott,bepiált hülye gyerek akik még a falat is megtoszták volna de mivel találtak lányokat(szegény Mónit főleg) inkább nekünk szánták a komoly elmés megjegyzéseket.

Bagós kocsiba ültünk olyan voltam,mint egy lánc dohányos amire kikeveredtünk,bár az ofő egy idő után amikor elege lett a 2 hülyéből (az utolsó fél órában)átvezényelt minket egy nem dohányzó kocsiba.

Mint,mindig most is hiába minimalizáltam le a csomagjaimat így is dupla annyi cuccot vittem,mint kellett volna,remek volt cipelni mondhatom.

A hely ahol voltunk szállás szempontjából egész normális volt,de a kaja...

A Cintivel és az Ivettel voltam egy szobába a 303-ban,a 302-ben a Móni(Babett),Zsófi,Melinda, a 304-esben a Csilla,Zita,Móni(Palkó) és a 305-ben az ofő volt.

Az ottani kalandok
Voltunk egy csomó szuper helyen de én azokat említem amik nekem nagyon bejöttek.

Kínzó múzeum.Pont olyan,mint én tisztára beteges volt de szerintem az én ízlés világomat tökéletesen tükrözte is egyben.

A Festetics kastély.Megállapítottuk,hogy nem voltak túl szép emberek a lakói a kastélynak.Legalábbis az tuti,hogy nem festettek túl szépen a portrékon hahaha,Palkó mondta reméli nem egy ott lakó rejtőzködik a szekrényébe,mert akkor megijed.

Marcipán múzeum.Azta ilyen dolgokat nem is hittem,hogy lehet marcipánból csinálni.Nekem még gyurmából sem sikerülne XD

A vacsora remek volt.Inkább ne egyek soha,mint,hogy azt kelljen ennem.

Az osztályfőnöknek is voltak olyan megszólalásai,hogy az felejthetetlen:
-Á a Jeni az a kis kutya(és mutat olyan nyak magasságban)
-Mónikám nem bírom tovább,hámozzon ki.
-Beteszi? Hátulról csak csúsztassa be.
-Éredekes...érdekes.Azt a hangsúlyt hallani kellett volna.
-Ó szegény kis állat.Olyan puha,selymes bundája van ám neki.Ha a férjemmel találunk egyet akkor hátra visszük és elengedjük.És közbe rugdálta be a fűbe a tetemét XD

Mindent egybe vetve az ofő nagyon rendes volt velünk végig.

Mentünk a szép kilátóba amikor út közben találtunk elhullott állatokat.Hát persze,hogy le kellett fényképeznem.Itt hangzott el az ofő ominózus vakondos mondata.Jaj még mindig szakadok a nevetéstől.

Vizipipáztunk.Júúúúúúúúj.Nagyon komoly volt.

Szalonnát sütöttünk.Nem úszhattam meg,hogy énekeljek.Nem szeretem fitogtatni,hogy tudok énekelni de azért egy kicsit énekeltem.Mindenki csak nézett.Legalább ezt tudom ha mást nem is XD

Az Afrika park is komoly meglepit rejtegetett nekünk.Az egy dolog,hogy az állatok csodálatosak voltak de ami mégdúrvább,hogy olyan vihar kerekedet amilyent szinte soha nem láttam.Az lett belőle,hogy ofő szerzett kocsit amivel levittek minket,mert úgy szakadt,hogy mozdulni sem bírtunk és ha sokáig tököltünk volna nem értük volna el a Pécsre menő vonatot.Így is eláztunk de kalandnak remek volt.

A sok kaland ellenére nagyon hiányzott nekem Zsolti.
Írtam is neki szép sms-eket.
Amíg nem voltam társalgott anyummal meg hugommal XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES