Oldalak

2009. május 29., péntek

Azt sem tudom mit teszek

Már azt sem tudom ki és mi vagyok.És ez szerintem a blogomban is látszik.Mindig alakítgatom:van,hogy törlöm,van amikor átalakítom,újat hozok létre esetleg egy teljesen más oldalon csinálok egyet majd semísítem meg.De ez nekem nem megy,muszáj írnom és csak is a színtiszta igazat.

Nos igen.Az igazság.Akkor kezd baj lenni az ember életében amikor az életét kezdik a hazugságok irányítani.Ez lehet önkéntes illetve önkéntelen.Van amikor az ember választja azt,hogy hazudik,mert így megkíméli magát a kegyetlen igazságtól és van amikor az élet tesz róla,hogy az ember a kuszaságba vesszen.minden ami történik,az ismerősök és természetesen maga az ember is tehet róla,hogy azt veszi észre,hogy semmi sem az ami.És már olyanoknak hazudik akik fontosak neki,szereti őket de muszáj,mert van akit még jobban szeret.

Nekem ebből elegem lett.Vége,nem bírom.Nem kamuzok többet.Eddig is csak azért tettem néha,mert valakit védeni akartam.De most már vége.

Ha valamivel kapcsolatban nem akarom elmondani az igazat akkor nem hazudok hanem a következő varázsmondatot fogom alkalmazni: Nem szeretnék beszélni róla.

Ennyi.Ez a megoldás.Ajánlom ezt mindenkinek,mert így önmagunkat adjuk és nem is kell hazudni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES