Oldalak

2009. május 28., csütörtök

A várva várt szakítás majd a zúzás

Végre! Felnyílt Petrik szeme.Ehhez két dolog kellett:
1.Mondtam neki,hogy Szín mekkora egy hhhhhhhhhhhhhhhh
2.Zsoltival szóltunk neki arról,hogy mi történt.
Petrik szakított végre vele.
Szín Petrikék házát "tárolónak" használta.Az egész ház tele van a gönceivel.Petrik mondta neki,hogy másnap vigye el a gönceit,mert ő nem szeretné kerülgetni.Az adott határidőhöz képest Petrik várt még két napot majd cselekedett amiben én is segítettem.Fogtuk és bepakoltuk az összes ruháját szatyrokba és kidobáltuk a kuka mellé.Akinek kell vigye címszóval.Ha 25 szatyor ruhát és cipőt nem raktunk ki akkor egyet sem. Az egészben az a legszomorúbb,hogy Petriket nagyon megviselte az egész lelkileg.Nagyon oda van.Eleve nem könnyű neki itt és akkor még ez is....Jaj kicsi Petrikem.6 körül rámtelózott Petrik,hogy ott van Szín és tör zúz.Mondjuk ezt én is hallottam még telón keresztül is.Mondtam neki,hogy hangosítson ki Színnek.Jól leosztottam nem éppen szép szavak kíséretében aminek az lett az eredménye,hogy félbetörte Petrik 150 000 telóját ami még egy hetes sem volt.Megszakadt a vonal én meg fogtam magam és rácsörögtem arra az emberre aki képes megállítani a csajt.A Jácint ott lakik tőle 3 percre átment és amint meglátta Szín menekülőre fogta a dolgot.Mászott át a kerítésen de olyan jól sikerült ez neki,hogy fejre esett és a póthajából egy jó adag a kerítés tetején maradt.Hahaha.Megérdemli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES