Oldalak

2009. május 20., szerda

Petrik az öcsikém

Az ember sosem tudhatja mikor találkozik olyan emberekkel akik meghatározóak lesznek az életében.

Kapcsolatainkat is spontán találkozások ill. ismerősein álltal építhetjük.Szerintem sokan vannak úgy vele,hogy az ismerősünk bemutat valakit és máris új barátra teszünk szert.

Nálam is hasonlóan történt a következő eset.

Matekból elég gyenge vagyok ezért a Jácint beszervezett nekem egy matektanárt:Barnát aki mellesleg az unokatestvére.Az egészben az a vicces,hogy Barna 14 éves(bár 18-nak simán kinéz) és matekból olyan jó,hogy most kezdte el tanulni a főiskola első évfolyamának anyagát.Komoly az biztos.

Barnával matekoztunk is de egy nap velejött jó pár ismije és az egyik barátjával egyből megtaláltam a közös hangot.

Ő Petrik.15 éves és holland fiatalember XD Nagyon szeretem,ő az én fogadott öcsikém.Érdekes az élete de erről majd egy másik bejegyzésben írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES