Oldalak

2009. május 15., péntek

Anti Emoboyocskáknak.

Szeretnék megkérni minden kedves embert aki úgy ítélkezik Emoboyocskáról,hogy nem ismeri csak pletykák alapján hallott róla,hogy hagyják már békén!

Nem olyan ember,mint amilyennek azon a bizonyos fórumon próbálják beállítani.Nem csinált soha semmi olyant amire azt lehetne mondani,hogy beteges.Én tudok példának felhozni beteges dolgokat.Felléptem chat.hu-ra mindössze 13 évesen(és most,hogy 18 leszek ma-holnap sem jobb a helyzet) és folyamatban rámléptek a férfiak,hogy figyelj,kiverem a faszomat kamban,nézed? Vagy gyere chatszexelni vagy a legdurvább megkérdezték,hogy van e nagytestű kutyám,mert azzal akarnak szexuális kapcsolatot létesíteni...Ezek beteges dolgok,de az,hogy Zsoltit az a bizonyos csaj átbaszta és akkor még ország-világ elé is terjeszti azt az oldalt....Undorító,hogy valakit ilyen dolgokkal akarnak lejáratni.

Kérek mindenkit,hogy foglalkozzon mindenki a saját dolgával én sem ártom bele magam más életébe.

Zsolti egy jó ember én nagyon jól ismerem elhiheti nekem bárki,mindent tudok a múltjáról és nem találok benne semmi olyant ami miatt arra a következtetésre kellene jutnia az embernek,hogy ő egy szar alak akinek azt kellene tennie,hogy megölje magát.Igen tett olyan dolgokat amelyek közül már van amit megbánt de kérdem én,más ezzel nem így van?

Most ahhoz szeretnék szólni akinek a huga meghalt.
Nem ismertem a lányt de biztos vagyok benne,hogy egy csodálatos ember volt akinek emléke örökre megmarad az ismerősei szívében.Én őszintén sajnálom ami történt vele de erről senki sem tehet.Sem a hugod ,sem te ,sem Emoboyocska..... sajnos összegyűlt az életében minden és az vezetett a borzalmas tragédiához. Kérlek tiszteld meg a hugod emlékét annyival,hogy akikkel jóban volt azokat nem bántod.Emlékezz a jóra,szépre vele kapcsolatba de ne másokat hibáztass ettől már sajnos nem változik ami történt vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES