Oldalak

2009. május 31., vasárnap

Egy fura szombati nap

Szerintem mindenki ismeri azt az érzést amikor tudja,hogy viharfelhők közelednek. Nem tudunk mit tenni az érzés ellen de tudjuk valami készül.Már csak az a kérdés,hogy mekkora ez a felhő.Épp,hogy megjelenik,kis zavart okoz,esetleg mindent elsöprő.Az életemre álltalában a zavart okozó felhők a jellemzőek.De érzem valami veszedelmesnek a közeledtét.
Beszélnem kellet valakivel a nap folyamán,mert egy kis zavar támadt vele kapcsolatban.Hallottam róla valami olyan dolgot ami fájt a kicsi lelkemnek.Nem jó érzés ha az ember valakit jobban szeret a saját életénél is és az illető nem zárta le a múltját.Féltem valami miatt.Ez a valami egy videó.Olyan szereplő bukkant fölbenne akit megmondom őszintén nem kedvelek.De lehet,hogy ennek csak az az oka,hogy a lány nevezzük nevén------>Ica a szívemnek legkedvesebb személynek volt a párja. És olyan fura volt a helyzet azzal a felírással felbukkan pont ez a nő abban a videóban.Jó meglehet érteni hiszen összekapcsolja őket a múlt...de miért így?! Fájt és fáj is.De nem szeretek előítéletekkel élni valakivel szemben ezért tervezem ,hogy felveszem msn-re.De előtte megkérdezem a másik érintet félt.Megbeszéltem a félreértést a drágámmal de sajnos nem lettem sokkal nyugodtabb. Beszéltem Violával is.Ó.Violát nagyon szeretem,de most szégyellem a pofámat, hogy nem mondtam el neki az igazat.Nem volt szabad elmondani de akkor is.Felvette Violát "Józsi" akiről úgy gondoljuk nem más,mint Szín.És elkezdte mocskolni ZsoltitRÍRÍZsolti,szóval ZsoltiRÍ .Már megszűnt a nagyvilágnak.Csak azoknak a szívében maradt meg akik igazán szerették és szeretik.
Violával elintéztük ezt a "Józsi ügyet".Bevette közösbe,hogy szidja úgy is Zsoltit.Erre meglépett...Lehet Szín volt az,nem tudhatom.De ha megtalálom!
Viola tudja már! Végre tudja! Akkora kő esett le a szívemről.Nem kell sumákolnom.
A drágám korán lefeküdt aludni,egyedül volt otthon.Rá is fért a pihenés,mert felhúztam.De nem akartam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES