Oldalak

2009. május 5., kedd

Jácint már nem a barátom

Hát igen.Az ominózus verekedés után eldöntöttem itt már nincs helye a barátságnak.

A Jácint még kavargott,beadta,hogy öngyilkos lesz én pedig nagyon beparáltam a dologtól.Zsolti nyugtatgatott de nagyon féltem.Igaza lett Zsoltinak csak hülyült velem a Jácint és nem csinált semmit.

Majd elment Németországba a Petihez.Ott volt egy darabig...

Jöttem haza a ballagásról és egyszercsak valaki rámugrott a bozótosból.Komolyan mondom totál beparáltam az egésztől.Csak annyit láttam,hogy egy fekete hajú emo fiú az illető.Hát persze,hogy a Jácint volt.....magyarázta a kis hülyeségeit meg minden de nem tud érdekelni a mondanivalója.

Aztán elkezdett kavarogni Zsoltinál,hogy hú neki valami nagy felfedezése van amivel meg fog engem lepni,mert kamuzott nekem Zsolti XD Hát csak magát égette le vele.

Megyek a városban és látom,hogy mászkál erre-arra de már köszönni sem vagyok képes neki.Csak odanézek mosolygok a régi szép idők emlékére és intek egyet majd fájó szívvel tovább lépek RÍ
Ismét egy barátot veszítettem el az így is oly kevésből.
Ég veled Jácint.
Légy jó,nagyon szerettelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES