Oldalak

2009. május 31., vasárnap

Kérlek mond,hogy te nem azt teszedRÍRÍ

Egyetlen Petrikem.Nagyon féltelek.Egyre furább vagy és rettegek.Tudod Zsoltinál is észrevettem a jeleket de...de,jaj kérlek te ne tedd.Az öngyilkosságnak sosincs értelme csak azt mutatja vele az illető,hogy gyenge volt,nem bírta leküzdeni az élet állította akadájokat.

Tudom te sosem mondtad,hogy megteszed de rettegek.A saját halálodat érzed és ez morbid és egyben borzalmas is.Egy 15 éves helyes fiú vagy aki minden ujjára kaphat 15 lányt de téged az az egy annyira megsebzett,hogy nem hogy magad nem vagy már szinte nem is élsz.Nem alszol már 6 napja és folyamatosan ájuldozol,anyukáddal is beszéltem már és elmondta,hogy ez egy rendes betegség,hogy nem bírsz aludni és nem is egyszer már voltál ezzel kórházban is.Ez a narkolexia ellentéte.De Petrik nyugodj meg egy kicsit és minden jobb leszRÍRÍNem hagyhatsz itt.Kérlek annyi mindenkit elvesztettem már akit szerettem,az öcsémet nem engedhetem ha már volt akit nem tudtam lebeszélni:kérlek bocsáss meg nekem annyira sajnálom,hogy nem tudtam mit tenni és a temetés és az egészRÍ
Kérlek PetrikRÍ Ahogy tudok segítek neked hidd el.Bármikor hívhatsz de ez így nem jó,nem hagyhatod,hogy a pusztulás útjára lépj.
Ma is mennék hozzád de mondtad nem akarod,hogy így lássalak.Tudod mindenhogy szeretlek,betegen is,ha vidám vagy,ha sírsz,te az én kicsi Petrikem maradsz örökre RÍ
Akkor is megleplek majd,hidd el jobb lesz csak szarj magasról Színre.
És akkor itt van ez a fura kérésed is.Azt kérted,hogy vegyelek fel szerzőnek a blogomba és majd egyszer megértem miért kérted ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES