Oldalak

2009. május 23., szombat

Ő Szín

A már említet bandázós napon történt ez.
Petrik elszaladt az egyik boltba és ott hagyta a telóját a kávézóba.Csörgött a telója és én felvettem.Beleszólt egy afektált női hang.Mondta,hogy" Azonnal ad ide az az idiótát".Csak néztem,mondtam neki,hogy nem tudom kiről beszélhet.Erre a válasz"Jaj tudod a Petrik az a hülye barom.Mond meg annak a gecinek,hogy megyek pénzért." Ismét furán néztem és leosztottam,hogy nem beszélhet így senkivel de kinyomta.
15 percel késöbb "egy cukker emo cicush"ahogy ezek hívják magukat(én ettől hányingert kapok) megjelnet és amit művelt.Közölze a Petrikkel,hogy adjon neki pénzt olyan dorkóra,mint az enyém.Csak közlöm az enyém komoly 1500 Ft volt...Adott neki 10 000-et de húzta a száját és mondta,hogy annyival nem megy semmire,majd kapott 20 000-et(látni kellett volna az arcát XD) de ez sem tetszett neki hisztizett,majd Petrik adott 30 000-et de őkelmének ez sem volt jó,végül Petrik odaadta neki az összes pénzét a pénztárcájából 40 000-et.Ez a cicusnak XD nem volt elég még mindig és mondta,hogy adja oda neki Petrik a hitelkártyáját majd vesz le róla amennyi kell neki.Na itt lett elegem és mondtam neki,hogy húzzon el de nagyon gyorsan,mert felrugom.El is tipeget....majd a lábát törte abban a cukker pink pipőben XD
Ez a jellemző leírása egy pózer lánynak.Csak a pénz miatt van a barátjával és mivel kap egy rakat pénzt------>olyan cukker,divatos,édi emo cicush lehet.Annyi eszük van,mint egy molyleptének,de kit érdekel,mert brutál szépek.Igen szépek,nem mondom,hogy nem azok,hiszen tényleg szépek.De ki nem szép 5 kiló sminkel és póthajjal.De mindenki maga választ,ellehet dönteni,hogy akarunk e élni egy plasztik emo barbi mellett akiből minden utca sarkon találunk kettőt...
Sajna az emo lányok többsége ilyen...Nem is sokkal vagyok jóba közülük.Számszerint kettővel.De persze tisztelet a kivételnek hiszen vannak akik tényleg a stílust képviselik nem pedig a parádét.Ilyen vagyok én,Vera és Eve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES