Oldalak

2009. május 28., csütörtök

Ismét,talán sosem lesz vége

Azt mondják sokan,hogy a betegség lelki eredetű.Be kell látnom ez tényleg így van.Ha a léleknek van valami baja akkor az megmutatkozik a testen is és ez általában nem más,mint a híres neves betegség.
Megint beteg vagyok.Nem szeretek beteg lenni.Mondjuk ki szeret az lenni.Senki.Bár... Aki nem akar suliba menni az szeretne beteg lenni de az a másik véglet.
Egyik reggel arra ébredtem,hogy a vádlim borzalmasan görcsöl.Komolyan mondom,már volt csonttörésem is de az sem volt ennyire borzalmas.Az izom görcs nem ismeretlen számomra hiszen amikor jártam úszni mindig tapasztaltam de ennyire még soha.Úgy sántikáltam,mint egy kis bicebóca.
Lázas is lettem elmentem dokihoz,kiírt szerdáig.Torkom is megnézte azt mondta,hogy nagyon brutál,de nekem nem fájt.Ha ő mondja biztos így van.Ő az orvos nem én.Kaptam egy rakat gyógyszert de nem váltottam ki egyet sem.Nem hiszek a gyógyszerekben ezért nem is szedem be kivéve ha csak nem a fejem fáj(ami mostanában szinte napi szinten zajlik).
Doki után felmentem Petrikhez.Kézen fogott és elmentünk masszőrhöz. Ez egy külön kis sztori.Petrik mondta nekem,hogy ez így nem megy tovább ezért kocsiba ültünk(Petrik csak 15 XD,remélem érti mindenki mire célzok) és elmentünk a temető után a szalonba.Na ki volt a masszőr? Pécs legjobbja a Peti bátyja a Gergő XD Komoly volt nem mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES