Oldalak

2009. május 25., hétfő

Szín és Zsolti

Ha nem velem történik el sem hiszem,hogy létezhet ilyen.De megtörtént....Zsoltit felvette Szín msn-re,mert hallotta amikor a bandával beszélgettem Zsoltiról és hallotta,hogy milyen rendes gyerek meg minden,kihallott annyit,hogy Emoboyocska és így nem volt nehéz megtalálnia.
Felvette Zsoltit és elkezdett vele dumálni majd szabályosan felajánlotta magát.Arra volt kíváncsi,hogy mennyi pénzt kaphatna az akt képeiért.Zsolti csak nézet és nézet,kérdezte Színt,hogy hova valósi és mondta,hogy pécsi.Mondta neki Zsolti,hogy a kedvese azaz én is pécsi vagyok és nem e ismer.Azt mondta,hogy nem de tudta,hogy ki vagyok.
Komolyan mondom undorító,hogy lehetnek ilyen 14 éves kislányok? Ilyen lennék tényleg megölném magam.Hova züllött a világ?
Bevett Zsolti engem is a beszélgetésbe és Szín kicsit ledöbbent majd elkezdte osztani,hogy Zsoltival csak pénzért feküdjek le és lopjam el a hitelkártyáját meg hasonlók.Komolyan mondom úgy felidegesített,hogy ahogy egy nagy ember mondta(az én drágám) áttéptem volna szívem szerint a monitoron.
Szín rájött senki sem vevő a hülyeségeire és eltakarodott.Mi legalább is azt hittük.
Szóltunk Zsoltival Petriknek arról,hogy mit művelt a kis barátnője aminek meg is lett a következménye.
De Szín bosszút esküdött,azt mondta elvehetem tőle Petriket,lesz még gazdagabb barátja,és már szarik a Zsoltomra is de engem ki fog csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES