Oldalak

2009. május 10., vasárnap

Csodás minden

Jaj ez egy nagyon vicces nap.
Ebben a pár órában nevettem annyit,mint az egész kirándulás alatt.

Olyan happy vagyok komolyan mondom.Zsolti boldog én is az vagyok.

Néha vannak kisebb félreértéseink de kinek nincsenek.Annyi a különbség,hogy mi ezeket meg is tudjuk beszélni egymással így nálunk problémák nem adódnak.

Most is minden teljes mértékben rendben van,sőt jobb minden,mint eddig valaha.

Mindkét család teljes mértékű áldását adta ránk és nem hiszem,hogy kellhet ennél nagyobb dolog a számunkra.Ha a családok szerint semmi akadálya a boldogságunknak akkor más már nem is számít.

Másoknak lehet próbálkoznia azzal,hogy vége legyen de nem megy ez senkinek és nem is fog.Lehet vannak egyes embereknek érdekes felvetései,gondolatai Zsoltival kapcsolatban de én tudok mindent szóval nem kell értem egy percig sem aggódni, mindketten tudjuk mit csinálunk és ez a lényeg.

Ja megyek majd nászútra a Szigetre sátorozni
hahaha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES