Oldalak

2009. május 23., szombat

Mászka a bandával

Ez a mai egy nagyon komoly nap volt XD Ennyit nem nevettem régen.Hihetetlen volt.

Csak,hogy mindenki tudja a Banda tagjai:
*Én
*Petrik
*Jácint
*Gergő
*Peti
*Dév
*Barna

Nagyon komoly volt XD Az Árkádban mászkáltunk.Még divatbemutatót is láttunk.

Megismiztem egy olasz fiút Alexandre-t.Ott modelkedett a són és a Jácintnak ismije.Kiderült a Jácint is modelkedik szóval innen a pénzének egy része...Kis sunyi XD Kávézgattam egy jót.

A Takkoban a Jácint Hello Kitty-s női toppot vett magának XD Sajnálhatja aki lemaradt a látványról XD

És jött az ominózus New Yorker hahaha.Az nagyon komoly volt.A Jácint a fején egy melltartóval rohangált.

A Peti meg odaüvöltött nekem a bolt egyik végéből a másikba,hogy " Te Adél szerinted menő ez a fasztartó?" Csak néztem,mondom persze,nagyon szép. XD

Voltunk a Funky Fish-ben is.A Jácint tollakkal díszített köldök pirszinget vett magának nagyon komoly XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES