Oldalak

2009. április 25., szombat

Én vagyok a világon a legboldogabb! Köszönöm Zsolti!

Életem legszebb estéjét töltöttem Zsoltival.Köszönöm szívem!

Minden kapcsolatban elérkezik az idő amikor az érzelmek már a testiséget is akarják.Nálunk is elérkezett ez az idő.

Életem legszebb élménye történt meg:

LEFEKÜDTEM ZSOLTIVAL!

Nem csoda,hogy minden lány Zsoltit magának akarja hiszen Zsolti mindenben fantasztikus és soha senki még a nyomába sem léphet.Tudja,hogy hogyan kell felejthetetlenné tenni egy együttlétet,tudja hogyan kell egy nőhöz hozzáérni, hihetetlenül csókol és a szexben sincs jobb nála.Meg kell jegyeznem nem vagyunk éppen az átlagos dolgoknak a híve épp ezért a mi kapcsolatunkban a szex sosem fog lapossá válni,mindig örömünket leljük majd benne.

Lehet,hogy most valaki csak néz,hogy mi a francnak kell ezt így kitárgyalni. Nos, mert ez életem legszebb élménye és a szerelmemnek köszönhetem,hogy megtapasztaltam a gyönyört Mindenben totál ugyanúgy gondolkozunk épp ezért is vagyunk jók együtt az ágyban is bibibi.

Nekem mindenben ő az első és ezt büszkén vállalom.

Nem tudom elégszer hangsúlyozni köszönöm szívem az estét!Mihamarabb meg kell ismételni,alig várom.

Nálunk a családban mindenki örül a boldogságomnak azaz a kedves páromnak is.Épp ezért anyum hagyja azt is,hogy Zsolti itt legyen és örül neki,hogy ő a párom.

Kedves lányok lehet féltékenynek lenni és kavarni de nem érdekel,mert Zsolti az én párom és ti nem tudtok nekünk ártani.

Én megadok neki mindent.A szextől kezdve a szerelemig mindent szóval nincs szüksége rátok.Megértem,hogy akarnátok őt de ő csak az enyém.Bibibi

Tuti,hogy lesznek majd akik azt mondják,hogy csak kitaláltam de az ilyen emberek nem érdekelnek,mert mi ketten tudjuk,hogy együtt mit éltünk át és ez a lényeg.De ha valaki akarja nyugodtan megkérdezheti Zsoltit is ő is ugyanazt fogja mondani,mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES