Oldalak

2010. október 31., vasárnap

Nekem ez a Zsolti sztori fura és gyanús

Mint beszámoltam róla örjöngtem egy sort,hogy Zsolti átbaszta a fejem majd megnyugodtam,hogy mégis betartja amit ígért. Most ismét fejleményekkel rukkolok elő. Hiába, szeretem a nyomozgatós játékokat és most társam is volt benne(L). Nevet nem írok(egyenlőre) de köszönöm a kedves lánynak akivel msnen jót beszélgettem és megbeszéltük félreismertük egymást:)
Szóval csöppet érdekes nekem az a "véletlen" ami Lexikével kapcsolatos.

Még jó,hogy rájöttem nem vagyok perelhető személyiségi jogok miatt hiszen amit közzétesz egy ember egy közösségi oldalon azt bárki szabadon felhasználhatja.

Szóval. Eredetileg Edit Lexie Bitch néven nyomult. A második nagybetűs szóval kapcsolatban nem írok semmit csak azt,hogy találó XD Már sorry...
Mondjuk ez látszik a képen is. Hisz,mint kiderítette kedves bnőm 2 myvipje is van a csajnak. És az is igaz,hogy csak 14. Na erre az információra végleg nem mondok semmit....Annyival jellemezném,hogy Zsoltinak annyi esze van,minta  csibének és undorító amit művel. Ez a kislány fiatalabb a húgomnál is. Bár a lány agyi szintjét sem jellemezném túl pozitív szavakkal.

Amint Lexie összejött Zsoltival egyből nevet váltott és Lexie Star lett. Minő érdekesség az én nevemben van benn a Star szó.De ez persze csak véletlen.....
A következő érdekes dolog,hogy a képei között ott van,hogy goth talin. Erre Edit gothként parádézik. egy kérdés? A goth mióta emo?
És miután Editnek stílus zavarai megszűntek az adatlapján mit olvashatunk:ő emo. Egy kérdés a publikumnak. De most komolyan,hogyan lehet emo és goth is valaki?:D Én ezt szeretném megtudni:)

Egy utolsó kis véletlen Edittel kapcsolatban,elkezdett blogolni és pont itt bloggeren ahol én,véletlen sem AngelEmoStar klón,dehogyis:D

Azt hiszem Editből ennyi elég volt történet szempontjából.

Zsolti 70es telóján elérhetetlen. A 30as száma is szinte. Hívtam vagy 30szor,végig kicsörgött és nem vette fel senki. Edit erre egyszercsak rámír msnen. Kérdeztem tőle,hogy mi van Zsoltival,hiszen nem lehet elérni. Erre azt a választ kaptam,hogy kórházban van ezért nem veszi fel a telefonját, viszont Editkénél hagyta. Egy kérdés már ekkor felmerült bennem. Ha nála van a telefon miért nem tudja felvenni?

Másnap Lackó felhívta Zsolti 30as számát amit csodával határos módon Edit vett fel. Megkérdezte Lackó,hogy mikor megy be Zsoltihoz a kórházba,mert beszélni szeretnénk vele. Erre azt a választ kaptuk,hogy 5kor megy be hozzá. Mondtuk akkor visszahívjuk,erre nagy szünet akadt a beszédében és nagy őőőőőőőőőőőőőőő sorozat után közölte,hogy nem tudunk beszélni Zsoltival,mert ő is csak 5 percre van beengedve és akkor nem lehet telózni. könyörgök,mióta nem lehet egy kórházban telefonálni?

Maradjunk annyiban,hogy Zsolti csöppet sem szeretne beszélni velem. Aminek akkor meglesznek a következményei és nem hiszem ő szeretné azt......,mert nagyon csúnya dolgokra vagyok képes ha valaki belemocskol a kis életembe. Jaj Istenkém,annyi bizonyítékom van Zsolti,hogy árvíz idején Dunát lehetne rekeszteni vele:)

Valaki nem tud erről a "jó" emberről valamit? Mert elég jól el van tűnve a világ elől....

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Azt e-mail cimedet használod, ami a blogspot-os adatlapodon van megadva? Küldtem oda múltkor egy levelet, remélem olvastad.
    Üdv: egy ismeretlen

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves ismeretlen!
    Él még az az e-mail cím amire küldted az üzit csak ritkán nézem de most meglestem.

    Köszönöm az üzenetedet,mindenben igazad van azzal kapcsolatban amit írtál:)

    Jól látod meg a dolgokat az már egyszer biztos.

    Nem tudom mit mondjak arra,hogy ismered...talán sajnállak de inkább nem,legalább van min nevetned néha egyet. Bár az amiket csinál a fiatalokkal sajnos nem nevetni való,én vagyok a jó példa rá...idegileg és máshogy is elég rendessen taccsra vágott de próbálom a romokból ismét felépíteni a kis világomat.

    Kérlek ha hallasz felőle jelezd felém.

    Köszi(L) Adél:)

    VálaszTörlés
  3. Helló!

    Újabb levél ment.
    Üdv: egy ismeretlen

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Megkaptam,elolvastam és válaszoltam.

    Szép napot,Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES