Oldalak

2010. október 21., csütörtök

Ez nekem nehéz

Nem tudom,hogy a suli teszi e vagy az,hogy gondjaim akadnak még bőven de idén olyan szar az egész suli:S És most nem feltétlen arra gondolok,hogy már nem azokban a körökben forgok,mint régen hanem maga azok a dolgok amiket tanulunk.

Például ruházati árúismeretből egy kukkot nem értek,szerintem a tanár is hadar,nem pontokba szedve mondja a dolgokat egyszóval nekem az egész egy hatalmas kuszaság.

Van 2 tantárgyunk amiből végig csak számolunk nagyon ritkán van egy kis elmélet. De legalább rájöttem,hogy nem vagyok hülye a matekhoz hiszen itt 4-esre és 5-ösre meg tudom oldani ott meg épp,hogy kettesre....mondtam én,hogy nem csak velem volt a baj hanem a tanárral is.

Semmi időm sem marad a suli mellett. Hétvégén azért egy napot mindig valami programmal töltünk de ez sem sok..... Most is azért van időm blogolni,mert itthon maradtam,nem mentem suliba. Bár most már inkább mentem volna,mert anyámtól megkaptam a fejmosást nem is kicsit,majdnem besírtam rajta....mind1,valamilyen szinten jogos volt de nem rajtam kellene levezetnie minden feszkóját.

Egyedül vagyok itthon és annyira hiányzik a Laci :( De remélem hamarosan hazajön:) Szeretném megölelgetni,na most jut eszembe tőle is kapom majd a szídást,hogy nem voltam suliba,de nem baj,akkor is szeretem(L)

Zsoltival sikerült végre értelmesen beszélnem és hétfőre rendezi a dolgai egy részét,amit nagy örömmel fogadtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES