Oldalak

2010. október 9., szombat

Kis előzetes,holnap pedig kifejtés

A kellemesnek induló napom után sikerült felbasznia az agyam Zsoltinak és az új "barátnőjének". Kifejteném az eseményeket most is de nem érek rá sajna,mert pakolnom kell,Szavára megyek:) Kis boros mulatságraXD Na de holnap estefelé minden olvasható lesz itt is.

Nagyon röviden annyi történt,hogy egy 16 éves enyhén szólva prostituált életvitelű lány engem hordott el minden szemétnek és érettlennek és közölte,hogy engem mindig kiszolgáltak ő meg megdolgozott mindenért. Gyerekek,a faszmarkolás munka?:D Kicsit leosztottam a hölgyet hiszen ha annyira jó meg ügyes lenne akkor talán nem csak egy-egy alkalommal basznák a picsáját hanem rendszeressen. Érdekes fejlemények láttak ismét napvilágot. Van egy videó amin Zsolti a hölggyel foglalatoskodik és tisztán kivehető ez a bizonyos lány is rajta. Csak az a gáz,hogy a haja alapján akkor készült a dolog amikor már Zsolti réges régen velem volt.Na mind1,még egy okkal több,hogy jobb nekem nélküle:) Hála az égnek a jelenlegi páromnak nincsennek olyan hajlamai,mint neki voltak.....


Jól látszik Zsolti kit becsül és kit nem. Előkerült ő is nagy nehezen és mondtam,hogy szabályozza be a kurváját,mert ha nem akkor én fogom és úgy megverem vagy én vagy a Laci,hogy magára sem fog ismerni. Erre leosztott Zsolti,hogy ne kurvázzam az Editet. Nem akartam mondani neki,hogy engem anno kurvázhattak ő nem tett semmit de egy ribancot védeni kell.....ennyit Zsoltiról meg a híres nagy szerelméről:D

Laci hívta Zsoltit,hogy vegyen vissza ő is meg a kurvája is de olyan bátrak voltak,hogy felvenni sem merték. De mint mondták le volt némítva a telójuk,na persze. Zsolti az életében nem némította le a telóját csak este!

Na de mint említettem holnapra az egész sztorit elmesélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES