Oldalak

2010. október 16., szombat

Fájdalom kontra kötelezettségek

Elég rendesen beteg vagyok vagy legalábbis sokat vagyok rosszul.....de majd csak elmúlik,azért ha értékelnem kellene a hetet akkor mindenből teljesítettem a suliban és nem is rosszul.

Lacival nagyon jól elvagyunk,tökéletesebb nem is lehetne a kapcsolatunk:) Imádom(L) Megígértem,hogy teszek fel képet Laciról amikor hosszú volta a haja:) Íme az ígért kép:
Holnap megyünk Szebénybe,mert lesz a nagyim szülinapja,Lackó is jön velem:) Kicsit izgulok,mert régen voltam arra és Zsolti miatt nem is mentem le lassan 2 éve....szóval itt az ideje a váltásnak.

Zsoltival beszéltem msn-en épp fodrászkodtak házilag az Edittel,fekete,lila,szőke haja lesz Zsoltinak,kíváncsian várom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES