Oldalak

2010. október 2., szombat

Álom pasim van:) Most jöttem haza Tenkesről:D

Mint már sejteni lehetett Laci mindenben más,mint Zsolti.

Szereti a kutyámat de igazából nem csak látszólag! Megágyaz helyettem,segít abban,hogy hízzak végre egy kicsit,motivál abban,hogy járjak iskolába,szereti mindenki a családból és vele tényleg és komolyan meg lehet beszélni mindent!
Kicsit perverz a kép,mert Jared lőcse dominál rajta nagyon,de nem az a lényeg hanem,hogy a fiúk együtt is alszanak:)
Tegnap lementünk Tenkesre Lacival. Tenkesen Liza lakik aki Csiga barátnője,Csiga pedig Laci legjobb barátja. Na jó,tudom ez így elsőre csöppet zavaros de a lényeg az,hogy barátoknál voltunk:)

Liza tök aranyos volt,csinált nekünk teát meg kajcsit,olyan romantikázós nap volt. Liza és Csiga is sokat nevetett és én is meg Laci is:)

Amíg el nem felejtem Zsolti felhívott,hogy vége az új nőjével szóval ennyi volt az új nagy szerelme:S
Olyan vicces volt. Liza és Csiga fiatalabb nálunk és úgy veszekednek,mint valami idős házaspár,de azért nagyon szeretik egymást.

Megtudtam,hogy Liza plüss nyulát Cölöpnek hívják és azt,hogy mi is az az őr darázs XD

Este kicsit fura volt,mert Lacival felfújhatós ágyon aludtunk ami már alvás előtt leeresztett szóval gyakorlatilag a földön aludtunkXD De nem bántam,mert az én egyetlenemmel voltam és annyira jó és megnyugtató a vállán aludni. egész este érzem,hogy vigyázz rám és simogat:)(L) Mindig is olyan megértő társra vágytam,mint Laci:)
Alukáltam Lacimmal(L)
Ma délelőtt hazajöttünk hagyva így egy kis magányt a fiatalságnak:D Itthon Jared már nagyon várt minket mi pedig foglalkoztunk egy kicsit a másikkal:P

És amíg el nem felejtem:D Elgitározta nekem a nótámat:D Hát nem kedves? Igaz szakadok a nevetéstől de olyan aranyos(L)
Na meg persze megtanultam,hogy valaki szerethet önmagamért és nem kell,hogy pótoljam a hajam vagy a picsám lógjon ki egy szoknyából azért,hogy észre vegyenek,szeret a Laci úgy és azért aki vagyok,nem hasonlít máshoz.

A régi és igazi Adél visszatért:D

5 megjegyzés:

  1. Szijjah Adéél!! Örülök,hogy találtál olyant akivel BOLDOG vaagy!! :):)
    LAci idősebb nálad?? (Boccs h megkérdezem,nem muszáj elmondanod:) )
    puszó: Nixcsi

    VálaszTörlés
  2. Szijaí:)
    Köszi szépen. Megszabad kérdezni nem vagyok szívbajos és nincs mit titkolnom:)

    Nem idősebb hanem kicsit fiatalabb,pontosan 9 hónappal de már ő is nagykorú,szóval tutira nem fogom megrontani:P

    Pusz Adél

    VálaszTörlés
  3. :)
    Hopp egy jó pont:)
    nix.

    VálaszTörlés
  4. Koszi h irtal rolunk ezen most jot roogtunk :§D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok:)
    Örülök,hogy egy kis vidámságot csempésztem a napotokba:)
    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES