Oldalak

2010. október 4., hétfő

Megéri reggelente felkelni és kűzdeni:)

Kicsit nehezem indult a reggelem:) Mármint nem is annyira nekem,mint inkább Lacinak. Nem volt kedve bemenni tanszakra azaz melózni a Volánhoz. De bevetve női csáberőmet és a cseszegetésemet azért ez a drága jó ember elment:) Mondjuk megértem,mert én sem szeretnék reggel 6kor már buszokat szerelni de ezzel a korai keléssel jár a szakma ezt kell csinálnia hiába beteg még a kis drágám:( Na de majd hamar meggyógyul a törődésemtől(L)

Miután elment tanultam azaz inkább pótoltam amit nem csináltam meg,igaz 2 hete kellett volna de akkor nem volt idegállapotom hozzá,most pedig igen:) Muszáj tanulni és iskolába járni ha vinni szeretném valamire. Azt hiszem mindenki érzékeli.hogy mennyivel pozitívabb és derűlátóbb vagyok most,mint anno de arról már nem is beszélek.

Jaj képzeljétek:D Híztam 2 kilót és most ennek elmondhatatlanul örülök. Az utóbbi időben elég necces volt a súlyom. Ezt jól példázza az is,hogy a dokim asszisztense elkezdte magyarázni,hogy biztos anorexiás vagyok.....azért közöltem,hogy tévedésben van.

Annyira új embernek érzem magam:) Jobbnak,nyugodtabbnak,boldogabbnak,olyannak aki várja a következő napot és várja,hogy éljen. Persze nem felejtem el,hogy ezt Lacinak köszönhetem és nem kis ára volt a szerelmünknek....Nem mutathattuk ki mit is érzünk vagy tehettük hiszen féltünk,hogy Zsolti megöli magát de azért mi is rájöttünk,hogy nem lehetünk boldogtalanok más miatt, merem mondani,hogy életem legjobb döntése Lacihoz kapcsolódik. Tartja bennem a lelket az élet minden területén,segít amiben tud és ezért nem vár el tőlem csodákat csak azt,hogy szeressem és hála az égnek(Igen kezdek hinni abban,hogy van Isten vagy nevezzük valami felsőbb erőnek inkább....nem lehet véletlen,hogy egy ennyire számomra tökéletes pasit kaptam) ez megy is hiszen mindenemet ő jelenti.

Családom is maximálisan támogat abban,hogy merjek álmodni,tegyek az álmaimért,a hibáim ellenére elfogadnak és szeretnek és ennél többet nem is várhatok az élettől:)

Meg van az eredménye annak,hogy most buzdítanak a tanulásra (igen,Laci ösztönöz),eddig csak 4-es,5-ös jegyeim vannak és rájöttem jó dolog tanulni:)

Mit is írjak még......ja tudom:) Most nincs otthon netem most is a lakás alatt lévő netezőből írok....nem tudom mikor írok újra de amint tudok jövök és írok. Szerintem holnapra is lesz mit mesélnem:) Csajokkal megyek majd moziba utánna meg ha minden jól megy akkor Lackóstól iszogatni:D Lazulás(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES