Oldalak

2010. október 17., vasárnap

Gyönyörű emlékek amelyek gyúltak szívemben és csak gyűlnek és gyűlnek

El sem tudom mondani,hogy milyen szép ez az egész. Talán egy összetett szó,tökéletes tündérmese.

Anno tudtam nem szabad megtennem,mert benned és magamban is olyan érzéseket fogok elindítani amiket nem szabad felelőtlenül tennem. De beléd voltam habarodva már akkor amikor az Alízzal beszéltél msnen. Minden bátorságomat összeszedve felvettelek én is és minden képzeletemet felülmúló emberrel ismerkedtem meg. Különleges emberrel akit nem az hajt,hogy megkapjon hanem,hogy megismerjen,érzelmek amik tiszták.

Már a találkozásunk elé komoly akadályok gördültek. Nehezen tudtunk megbeszélni egy időpontot,féltem,hogy nem az vagyok,mint akit szeretsz hanem egy törékeny tündér kép amely egy vár fogságában szenved....tudtam ha kell kiszabadítasz de ez nem kis feladat.....

Életem legszebb napja volt amikor megismertelek:) A presszóban amiket mondtál,ahogy rámnéztél,láttam mindent a szemedben....amikor búcsúzni kellett és megkérdezted szeretnék e még találkozni és kaphatsz e két puszit..... Amikor elmentél visszacsöppentem a szomorú valóságba de tudtam már csak te és senki más,bármit megteszek érted. Még nem is ismertelek igazán...de az a fura érzés,tudtam,hogy a feleséged akarok lenni és a gyerekeid anyja,az életem összes napját veled akarom tölteni.

A padon ahogy csókolóztunk,a várban ahogy megöleltél(L) Hihetetlen vicces veled minden napom,örülök,hogy élek és hogy vagy nekem. Csodálatos érzés érezni,hogy szeretsz és a legszebb az benne,hogy engem szeretsz,önmagamért és nem másért....ugyanúgy szeretsz sminkben és méregdrága ruhában,belőtt hajjal,mint amikor smink nélkül jövök ki a fürdőben egy egyszerű otthoni pólóban és naciban vizes hajjal.

A mai nap is csodás volt,elmentünk Szebénybe és láttam a nagyszüleim....kicsit féltem a dologtól de ennél pozitívabb élményben nem lehetett volna részem,elfogadott téged a családom minden tagja és ennél nagyobb boldogság szinte nem is történhet velem.

Csak annyit kérek sose engedd el a kezem,nem akarom,hogy véget érjen ez az álom és ismét a mélyben legyek.

IMÁDLAK LACI AMÍG ÉLEK,KÖSZÖNÖM,HOGY VAGY NEKEM ÉS EGY KIRÁLYLÁNYT CSINÁLTÁL BELŐLEM AKINEK VAN EGY HERCEGE:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES