Oldalak

2010. október 24., vasárnap

Unom magam:S Segítség:D

Nem tudom....egyre jobban unom magam....hiába van rövid hajam vagy a seggemig érő,kék vagy pink sminkem nem hat meg:S Mi a francnak van az,hogy mások elégedettek magukkal én meg sosem és semmiben:S

Talán eddig rossz dolgokat próbáltam haj meg ruha terén vagy nem tudom....Valakinek nincs ötlete mi állna jól nekem?:) Nagyon örülnék ha valakinek lennének ezzel kapcsolatban gondolatai:) Mert jelenleg enyhén szólva is de váltani szeretnék,talán egy új hajszín kellene:S De nem tudomXD

2 megjegyzés:

  1. Szia Adél!

    Énis hasonló cipőben járok, unom magam, és én azt találtam ki h elmegyek fodrászhoz, egy új frizura sokmindent megold. :)

    vágass frufrut, vagy fesd be vmilyenre... Csak NE szőkére! :D
    meg vegyél pár szines ruhát az jó kedvre derít.. nah ennyit tudtam segíteni. :D

    pusz
    Évi

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Köszi a tippet,én is hasonlóban gondolkoztam,mint amiket te adtál tanácsnak. A szőkét mindenképp kerültem volna az biztos,nem nekem való.

    A színes ruhás ötlet szerintem okos gondolat:)

    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES