Oldalak

2010. október 31., vasárnap

Tegnapi Tesco sztori

A tegnapom elég furára sikerült XD

Előszöris kemény 1000 Ft volt a motivációm,hogy a belvárosból elmenjek Lackóstól gyalog a Tescoig. Volt kemény 1000 Ft-os Tescos iskolakezdési utalványom és ma járna le így a beváltás mellett döntöttem. Hiába 1000 Ft az nagy pénz,főleg most....,mert olyan csoró vagyok,hogy az szószerint fáj...na mind1:D

Túráztunk kicsit a Lackóval hiszen nem közeli célpont a Tesco. Majd megfagytunk amire odaértünk a bokán és a térdem szarrá ment a hideg illetve a táv hatására. Elég nagy fájdalmakkal de megkezdtük a bevásárló túrátXD

Kiborogattuk az összes pénzt a tárcámból,nem találtunk egy nyamvadt 100-ast,a kétségbeesés uralkodott el rajtunk majd a zsebembe nyúlva találtam egy 100-astXD

Rájöttem,hogy tényleg drága hely a Tesco,hiába mondják,hogy olcsó,nagyon nem az. Intersparban 2 tűfilc 210 Ft itt meg ugyanaz 400 valamennyi.... Egyedül a zsemle,a kifli meg a kenyér ami olcsó az is csak azért,hogy a sok hülye bemenjen.

Alig vettünk valamit majd a pénztár felé vettük az utunka.

A pénztáros csaj közölte,hogy neki nem ez a munkája. Kezdtem kicsit érdekesen nézni....megnéztem a kis bilétáját és az volt rajta,hogy árúfeltöltő. De akkor ő,hogy került oda? Na mind1.... Az előttem lévőnek a kártyáját 4szer lehúzta amire rájött,hogy kell nálam meg külön kis fesztivált adott elő. Elkezd szórakozni,hogy nem vettem semmi olyant ami iskolával kapcsolatos miért akarok suli jeggyel fizetni. Mondom neki,hogy a szövegkiemelő,a vonalzó és a lyukasztó az iskolával kapcsolatos dolog és úgyis csak egy ezresem van olyan jegyben a többit kp. val fizetem,nem értem mi a probléma hiszen annyit akarok jeggyel fizetni amennyi azoknak a valós összege. A nagy tudású nő odahívta a főpénztárost aki közölte,hogy a beiskolázásit ő mindenre elszokta fogadni de azért nézzük meg mit akarok venni rajta. Külön elkezdték ismét lehúzogatni a sulis dolgokat majd nagy IQ-jukat felhasználva megállapították,hogy "Jé,tényleg egy ezres amit suli csekken akarok venni". Nem akartam mondani gratulálok.Erre nem tudta,hogy kell a csekket bevinni a gépbe,majd nem tudta a pénztárgépet kinyitni,utána meg a visszajáróval baszakodott. Közben meg a sor engem meg a Lackót nézte hülyének,hogy mi tart eddig.

Én csak azt nem értem miért kell képzetlen embereket berakni a pénztárba. A 15 perces magánszám kicsit megterhelte az agyamat és megfájta a fejem is.

Tanulságként: senki ne járjon Tescoba XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES