Oldalak

2010. október 7., csütörtök

Eljegyeztek:D

Úh,ilyen jó napom nem volt az eddigi életem során....mármint volt amikor megismertem Lacit személyesen de amint látható azaz olvasható minden kedves és szép,különleges emlékem hozzá fűz:)

Amikor elém jött Laci a sulihoz már gyanús dolgokat tapasztaltam hiszen egy ékszeres dobozra emlékeztető tárgy körvonalait vettem észre a zsebében majd feltűnően vidám volt. Hazafelé azt mondta,hogy keressek valami kéket nála....végül ez a játék elmaradt.

Hazaérve addig célozgattam neki amíg elmondta,hogy igen arról van szó amire gondolok csak várjak kicsit.
Lefeküdtünk alukálni kicsit(olyan jó amikor hozzábújok és érzem szeretnek(L)) majd az események akkor gyorsultak fel amikor anyukám hazaért.

Mondta a Laci,hogy nézzek be a felső fiókjába az íróasztalomnak. Sejtettem mit is találok ott úgyhogy nagyon de nagyon izgultam:) Belelestem a fiókomba erre megláttam egy kék ékszerdobozt,kivittem a Lacihoz és olyan hülyén éreztem magam. Ott volt az egész család meg pezsgő,minden amit el lehet képzelni. Megkérdeztem a Lacit mire is kapom a gyűrűt erre mondta,hogy eljegyzésre. Olyan aranyos volt(L). Utána pezsgőztünk és nagyon szép estében volt részem.

Innen is köszönöm a drágaságomnak,hogy eljegyzett:) Minden vágyam,hogy idővel a felesége legyek:) Jaj de szeretem(L)

2 megjegyzés:

  1. Szia Adél!

    Ez most tényleg igaz?:)Persze tudom,hogy nem holnap fogsz hozzá menni de nem gyors?Most ne érts félre te érzed,hogy mi van köztetek de nekem ez olyan hirtelen:)De örülök,hogy örülsz:))
    Anyukádék rugalmas szülők lehetnek én kiakadnék a helyükben mert régen zsoltiról is áradoztál és mégis váltottál (hála) mit szóltak hozzá?Ja és még valami mindenképpen tanulj tovább egy szerelem miatt se add fel az álmaidat.
    Puszpusz

    Char

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Igen tényleg igaz és tényleg nem holnap fogok házasodni. Ha minden igaz és a jelenlegi terveinket követjük akkor majd csak akkor házasodunk ha mindketten befejeztük a sulit,hiszen most az a fő azaz kb. 2012 júniusa után valamikor.

    Kicsit gyors de azért a valóságot közvetítve régebb óta elég mélyek és erősek az érzelmeink és Laci nem egy zűrös alak,a tenyerén hordoz és én is megteszem amit tudok érte.

    Anyumék tényleg nagyon modernen gondolkoznan és mondták is Lacinak,hogy ez még kicsit hírtelen de ők maguk is mondták,hogy látják mennyire boldog vagyok,annyira,mint soha Zsoltival így végülis ők is jó ötletnek találták. Nagyon szeretik a Lacit hiszen mindenben segít amiben tud a ház körül is,bevásárolni vagy egyszerűen csak jobb kedvre deríteni a ház lakóit.

    Puszedli:Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES