Oldalak

2010. október 8., péntek

Vannak barátok akik elmennek de jönnek mások:)

Nagyon vártam a mai napot. A hetemet meghatározó ez a nap hiszen régi tervünk volt,hogy kis baráti társaságunk elmegy suli után kicsit lazulni,jelen esetben pizzázni:)

A társaságunk becses tagjainak bemutatása:
-én,azaz jómagam:D
-drágaságom Laci:)
-Kriszti aki a padtársam és nagyon jó barátnőm is egyben
-Gábor aki Kriszti pasija
-Dávid aki szintén remek barátom,igaz csak 2 hónapja az osztálytársam de remek ember,legalább van kit szekálnom a suliban:D Innen is köszönöm neki a csokit amit hozott nekem(L)

Suli előtt volt megbeszélve a találkozó. Krisztivel visszaszaladtunk a suliba pisilni. Erre amit ott találtunk XD Egy csaj a lány sloziban mosta a hónalját a csapban,meg a haját vasalta. Mondom "Na mi van,nincs otthon víz és áram?" XD

A sulihoz Laci ért legkésőbb a kis lüke elaludt csöppet otthon....

Ahova pizzázni akartunk menni kiderült megszűnt és most bank van a helyén. Az egészben az a gáz,hogy a helytől kb. 2 percre lakom és nem tűnt fel,hogy már nincs ott pizzázóXD

Találtunk egy új helyet ahova beültünk. Lacival tenger gyümölcsei pizzát kértünk de kurvára olyan szaga volt,mint egy raj döglött halnak XD Ja és nem volt rajta szinte semmi csak 2 kis rák meg valami beazonosíthatatlan hal ízű valamicsoda.

Annyit de annyit nevettünk. Kértem inni fél liter kólát erre akkora korsóban hozták,hogy az alkarom kisebb annál XD A Krisztire a plafonról ráhullott egy penészes 3 hónapos sajt darabXD Ja meg végig röpködtek a kis bogarak és a kaja nem volt túl jó:S

Na de nem ez a lényeg a csapat és a móka zseniális volt:)

A régi barátaimmal meg már nem vagyok olyan jóban:S Kicsit kiközösítve érzem magam.......mondjuk idén máshol is ülök de nem is keresik annyira a társaságom,ritkán dumálunk. Na persze nem felejtem, ezt magamnak köszönhetem hiszen tavaly kurva sokat lógtam így a barátságunk kárára is ment. De azért nem bánom,hogy így alakult:) A lányokkal azért még jóba vagyok ha bajom van meghallgatnak és segítenek és ráadásul új barátaim is lettek:)

2 megjegyzés:

  1. SZijjah Adél!! EZ lehet,hogy udvariatlan kérdés,de továbbra is képviselni fogod az emo stílust? VAgy számodra mit jelent ez az egész? Tehát,hogy te vmi miatt lettél emo? LAci mit szól hozzá?
    (ezt nem bunkónm kérdezem,deh nemtom szebben leírni :)
    pusszancs
    Nixi

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Nem udvariatlan kérdés,nyugodtan lehet kérdezni és én szívesen válaszolok.

    Számomra kicsit vakvágányra kezdett futni maga az emo stílus,mert nem értem mire is jó pl. egy stílust még további 16 ágra bontani,mint pl. hard emo meg hasonlók. Ilyen logikával akkor minden stílust millió részre kellene osztani hiszen ahány ember annyi indok és motiváció miért válaszotta adott stílust. De nem csak ez miatt nyargaltam át kicsit a picsásabb megjelenésre hanem Zsolti miatt is,mert azt hittem úgy jobba érdeklem majd,de rájöttem ha nem vagyok úgy neki jó ahogy vagyok akkor nem érdekel ő maga sem....

    Igazából engem a zene fogott meg és a zenével együtt az előadók klpjei az egész stílussal kapcsolatban,de maga a lelki beállítottság is tökéletesen rám jellemző,azok a dolgok tetszenek amiket egy emo hord. Jómagam hétköznap csak szerényen hirdetem az emot,alkalomra viszont keményebben,mint bárki. Igazából ilyen hidegben inkább a melegebb és kényelmesebb ruhadarabokat részesítem előnyben,mint sem az emo kellékeket. Lélekben ilyenkor is emo vagyok,csak a külsőségek jelentős részét melegebb időre tartogatom.

    Lacival nincs baj ilyen téren,mert ő "fajtárs". Emo a drága csak most ő sem hangoztatja annyira,mert egy kisebb baki miatt oda lett a haja,de majd teszek fel képet,hogy meg tudd lesni. Igazából most mindketten ötletelünk milyen új dologgal rukkoljunk elő:)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES