Oldalak

2010. október 14., csütörtök

I want to be a modell

Kicsit félrevezetősnek hathat ez a cím hiszen nekem nincsennek olyan álmaim,hogy modell legyek hiszen nem tartom magam különlegesnek vagy szépnek vagy elég magasnak,esetleg céltudatosnak egy ilyen szakmához.

Mégis kicsit fura,hogy már a 3.-4. komoly,létező ügynökség kersett meg engem. Tegnap épp myvipen egy valós és hangsúlyozom elismert azaz nem kamus fotós,hogy lesz Pécsen fotózás nem e szeretnék menni....De mint már említettem nem érdekel az ilyen.

Említettem ezt Zsoltinak erre egyből,hogy az ő barátnője nem szégyenlős,mint én,és Edit modellkedik sőt,statisztál is. Csak egy kérdés....akkor miért legalább 1 álltalam normálisnak mondott képe sem. Mert én még nem láttam róla egy rendes fotós álltal sem készített képet sem.

Visszatérve én nem szégyenlős vagyok csak jelenleg nem tartom normálisnak,hogy meztelen vagy félmeztelen pózoljak egy lapban amire késöbb a pasik kiverik a faszukat vagy egyébb nyalánkságokat művelnek a képeket nézve.....

Na de Edit modell,én meg nem XD Bár ha ő modell lehet akkor én meg Miss World 2011 XD Na de nem fikázni akarok senkit csak ha már a hölgyemény belém kötött akkor egy kis összehasonlítást adok a népnek. Ezek a képek,mind a netről vannak,ő tette közzé,szóval nem lehet rámfogni,hogy azért ezeket publikálom róla,mert direkt rossz képeket teszek fel róla.
Jó,oké,ez elméletben profi kép,de gyakorlatban kurvára nem!
Ez a profi.

12 megjegyzés:

  1. szerintem fullra igazad wan Zsolti egy csicska, mindig mindenkinél mindent jobban tud, elferdíti a walóságot, magának is hazudik. Sok boldogságot az új pároddal, igaz nem ismersz, én is csak annyira h tudom h Zsoltiwal jártál mert néha beszéltem wele, meg olwastam a blogját. Edit a szomszédom, hát hagyjuk hogy miket mesél nekem hogy 15éwes létére miket csinál.. az a szomorú, hogy 13éwesen kezdte... :) na mind1, tökre igazat adok neked, helyesek wagytok a pároddal :)
    üdw Kitti.

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Örülök,hogy megismerhettelek igaz csak blog által de akkor is.

    Sajnos tény,hogy Zsolti nem igazán úgy adja elő a dolgokat,mint ahogy történnek,szeret hozzá költeni és elferdíteni a tényeket...

    Köszönjük,a bolodogság meg van,be sem tudunk telni a másikkal:)

    Nem is tudom,hogy illik e ilyent mondani de sajnálom,hogy hallgatnod kell bár,lehet jót is tesz neked hiszen így van min nevetned:D

    Tudom,hogy enyhénszólva korán kezdte hiszen Zsoltival akkor ismerkedett meg,én csak Zsolti által hallottam a lányról dolgokat,meg most tapasztalom is hiszen irogatott nekem is.

    Pusz Adél

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    a te képed tényleg sokkal jobb, látszik, hogy profi munka:)
    Megkérdezhetem, hogy kinél csináltattad?
    előre is köszi:)
    üdv,
    Zita

    VálaszTörlés
  4. Adél én ezt nem bírom teljesen kész vagyok:))Megnéztem az iwiw-en a képeit "Zsótinak":))Van új neve:))))?
    Enjoy Toxic:)))))))))))40 évesen,hogy lehet 16 éves emo stílusban nyomni:)))
    LEXI LOVE TOXIC::))))))))))))))))
    Na jó lefáradtam ettől a hülyétől.
    Én megverném a gyerekemet ha egy ilyet nyomit a házamba hozna:)

    Char

    VálaszTörlés
  5. Szia Zita:)
    Tabló fotózáskor készült a képem,nem járok külön ilyen fotózgatós dolgokra.

    Domjánnál készült,itt a honlapja ahol láthatsz több képet.
    http://domjanfoto.hu/

    Pusz Adél

    VálaszTörlés
  6. Kedves Char:)
    Én is "csöppet" meglepődtem az új néven...nem igazán értettem honnan jött,de azt hittem az Emoboyocskát nem lehet felül múlni,de tévedtem....

    Nem tudom,hogy Zsolti meddig szeretne emo lenni,de jómagam sem úgy képviselem a stílust,mint egy 14 éves,nem tudom Zsoltinál ez miképp és meddig is tart majd:)

    Lexien meg csak röhögök. Eddig Lexie Bitch vagy mi a fasz volt erre most felvette az én nevemből a Star nevet XD

    Pusz:)

    VálaszTörlés
  7. Ezt nézd Adél: volt törpe hörcsögöm és tengeri malacom és kutyám is amíg a kedvesem el nem hagyott 1 év 4 hónap kapcsolat után`

    ezt írta a ZSolti XD!!
    elgondolkozhatna!! lekéne lőni,hogy ne szenvedjen :) XD
    pux: nixi

    VálaszTörlés
  8. Szia:)
    Őm,erre nem is tudom mit kellene mondanom de érdekes az tény:D Most jobb kedvem lett,köszi:)

    Elméletben voltak neki ilyen állatai de igazából ha azon múlott volna az életben maradásuk,hogy Zsolti etette volna őket akkor mind a föld alatt lett volna.

    Bár azt nem felejtem el,hogy ő fizette az oltást meg a kaját nekik kb úgy február óta előtte nem.......mondjuk a néha havi 400 000-ből nem hiszem,hogy nagy cucc az állatokra 5000et költeni rám is kb. ennyit.....

    Arra nem tudom mit mondjak,hogy le kéne lőni....hát van vele így pár ember.....mondjuk a sztoriban én csak azt nem értem,hogy nem az első új barátnője van amióta nem velem van...és mindenhol azt hangoztatja,hogy milyen boldog,akkor meg miért engem sirat,meg miért magyarázza,hogy hiányzom neki. Nekem az egészben csak az nem tetszik,hogy anno engem mindenkinek kurvának állított be és azóta én még mindig a párommal vagyok aki már a vőlegényem,neki meg kb. a 3.nője van.....nem értem:S

    Bár az van a dologban,hogy ecsetelte nekem,ő egyedül nem tud boldogulni,hiszen sem főzni,mosni,takarítani,sőt még egy kád vizet sem tud egyedül csinálni....kell neki valaki aki kiszolgálja,itt meg volt a kecója,ki volt szolgálva,én is megtettem amit kért...nem lesz neki ilyen jó sora de már nem is érdekel hiszen boldog vagyok mással:)

    Pusz:)

    VálaszTörlés
  9. Szia Adél!
    Egyre érdekesebb a sztori!!:D Már én is csak nevetek..amúgy ne foglalkozz ezzel a hülye Edittel, ő egy ronda ribanc, te pedig gyönyörű vagy!! Puszi: az aki írt neked iwiwen múltkor ;))))))

    VálaszTörlés
  10. Szia:)
    Igen érdekessek a dolgok az biztos:)
    Köszi szépen.

    Pusz:Adél

    VálaszTörlés
  11. 400 ezret keres?Ez kíváncsivá tett:)Mivel?Elárulod?

    Char

    VálaszTörlés
  12. Szia:)
    Érdeklődni szabad.Ez mondjuk egy maximális összeg és 1 év alatt egyszer fordult elő,akkor is azért,mert valamilyen számlákat töltött ki és bizniszelt az üzleti partnerével meg valamilyen jogi ügyeket intézett:S Mondjuk a jogi ügyes dolgból nem tudom mi is a szitu,mert naponta jönnek hozzám,hogy nem intézett semmit csak a pénzt markolta fel. Amennyire én láttam intézte de nem tudom mi is igaz belőle.

    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES