Oldalak

2009. április 1., szerda

Szinte,mint régen...

Nem mondanám a napomat túl izgalmasnak de nekem jó volt,mert ez a buzi mániás depresszióm úgy tűnik kezd megnyugodni.Mondjuk az egész helyzet azóta stabilizálódik,hogy ismerem Zsoltit.Már nincsenek olyan hirtelen váltásaim,mint régen ill. egyéb pozitív változások is megfigyelhetőek velem kapcsolatban.
Ó Zsolti.Annyira de annyira de annyira hiányzol.RÍ.De remélem ma már pötyögünk majd,remélem tudod,hogy nagyon szeretlek.Ne hagyd,hogy a többi hülye ember elrontsa a kedvedet a baromságaikkal.Próbáld meg te is az életet pozitívan nézni.Tudom nehéz de mindig,mindenben veled vagyok.Mivel már pár napja nem beszéltünk csak remélni tudom,hogy minden rendben van veled.

Olyan jó első órában matekból írtam.Este csomót matekoztam de szerintem a dogám eredménye mindenki számára egyértelmű.Nos igen,megint jól elcsesztem.Na mindegy ez van.Itthon megcsinálom hibátlanul de amikor lerakják elém a dolgozatot mindent elfelejtek és olyan,mintha akkor látnám először azt a fajta feladatot és tökre bepánikolok.....

Törire nem jött be a tanár ezért volt időm beszélgetni a Zsófival,Melindával.Szegény Móni beteg.Innen is jobbulást neki.Szerintem ahogy ismerem már holnap ott fog virítani mögöttem.

Földrajz is érdekes volt a "pap tanár" jött be.Hú.Én attól a pasitól félek.Olyan,mintha nem lenne meg az összes kereke(nincs is).Olyan komoly témákat feszegetett(házasság,megcsalás,család,gyerekek,mi az ember....),hogy csak néztem.Aztán meg csodálkozott,hogy nem nagyon válaszolunk a kérdéseire.Én ezeken a dolgokon sokat szoktam filózni de ezt nem ezzel az emberrel akarom megbeszélni főleg azért nem,mert nem hiszem,hogy megértené az én néző pontomat.

Április elseje alkalmából kitalálták,hogy "lepjük meg" az ofőt.Utolsó órában megléptünk a teremből.Ez volt a nagy ötlet.Az ofő keresett is minket.Én az ötletre csak annyit mondok,hogy szánalmas de mivel a nép akarta én is belementem.ofő meg lepődött amikor szembementünk vele.De vette a lapot.Megúsztuk a felelést.Hurrá!

Nemrég aludtam egy kicsit,mivel este nem tudok.RÍ.Hiányzik valami,vagy talán valaki az ágyamból.HAHAHAHA.

Elkezdtem Ikariamozni.Tök jó.De egy szemét emberke betámadott.Na most a bosszú hajt.Rettegj Spárta!

1 megjegyzés:

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES