Oldalak

2009. április 24., péntek

Viszlát Jácint

Nem hittem volna soha,hogy a kapcsolatunk idáig tud fajulni...de mégis RÍ

Az elején még tiszta boldog is voltam,hogy beszélget Zsoltival de nagyon elhamarkodott volt az örömöm.A Jácint elkezdet kötekedni a Zsoltival,pofátlan volt,olyanokat kérdezett amihez semmi köze és ha még csak szóban lett volna dúrva RÍ

Bunyó lett a dologból.
Taliztam vele és magyarázta a hülyeségeit:ő jobban szeret,hagyjam el Zsoltit,azt sem tudom kivel járok,nem ismerem elégé,őt jobban ismerem...szóval a szokásos féltékeny pasi dumával jött.Én ezt nem akartam hallgatni ezért elakartam menni de megfogta a csuklómat,hogy ne tudjak.Mondtam neki,hogy ez nagyon fáj engedjen el.De nem engedett,hiába kértem,könyörögtem...aztán elegem lett és behúztam neki egyet.Erre az volt a válasza,hogy ezzel akarok neki fájdalmat okozni.Mondtam,hogy hagyjon már békén de csak kiröhögött.Erre tényleg elszállt az agyam és nekimentem erre már ő sem nézte,hogy csaj vagyok jól megtépett és össze-vissza ráncigált Aztán odaért a Gergő(Jácint tesója) és szétszedett minket és a Jácintot ripityára verte,úgy kellett leállítanom akár ott is maradhatott volna a Jácint.

Hazajöttem mondtam Zsoltinak mi történt.Hát mondanom sem kell nagyon ideges lett és nem éppen barátian gondolta a Jácintra.Jobb is volt,hogy a fiúk nem egy városban tartózkodnak,mert nem élte volna túl a Jácint azt amit kapott volna.

És akkor még jött a Jácint a kamu öngyilkosságával

De most már nincs itthon elment és amennyire tudom a Petivel bútorozott össze.Szép kis pár...a 2 hülye!

Haragszom rá?
Nem.Én nem tudok senkire sem haragudni.Minden csalódásban csak a miért az ami foglalkoztat.De ezután én már nem tartom a kapcsolatot ezzel az "emberrel". Én már nem ismerem éljen boldogan csak nélkülem és ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES