Oldalak

2009. április 8., szerda

Suliban,szünet előtt

Utolsó nap a suliban DÖK nap volt.

Ilyenkor mindenféle program van:közgazdaság verseny,bizonylatkitöltő verseny,főző verseny,póker parti,karaokee...minden féle.

Hát persze,hogy (nekem is aki utál versenyezni) indultam én is az egyik csodás versenyen.Bizonylatot töltöttem ki.Ez miből áll? Volt egy óránk és készpénzes számlát,átutalásosat,szállítólevelet meg valami raktári jelentést kellett kitölteni.Ehhez ugye kell számolgatni nettó meg bruttó árakat meg ezt meg azt és a lényeg,hogy az ember minnél több pontot szedjen össze.Ez így elsőre lehet könnyűnek hangzik de nagyon nem az.

Amire becammogtam a suliba az új hajamból ki sem láttam XD
Hát hiába ezt is meg kell szokni,majd rakok fel ide is képeket,hogy csodálhassatok XD

A versenyen paráltam kicsit velem volt még a Móni,Melinda és a Zsófi is.De végül is nem volt nehéz.

Amikor már megírtuk olyan igazi jó,csajos napunk volt.
Mászkáltunk(Móni,Melinda,Zsófi és néha még Mókus is) erre arra, dumáltunk, nevettünk szóval tök jó volt.

Voltak standok(tudod ahol árulják a termékeket) és persze a mi osztályunknak is volt.Hát persze,hogy oda mentem vásárolni,ennyit megtehetek az osztályomért,ez alap.Volt nálam 2 papír.Az egyik a vásárlói kártya a másik meg a közönség szavazati lapocska.Nos melyiket dobtam be a szavazó urnába? Hát persze,hogy avásárlói kártyám,véletlen sem azt amit kellett volna XD Ez az én formám de kaptam újat.

Volt eredmény hirdetés.
Nagy meglepetésemre 3.lettem a versenyen.Ez a helyezés nagyon jó ám.Előttem a 2 barátnőm végzett a Móni és a Melinda.Büszke vagyok magamra,hogy a 3.lehetek mögöttük hiszen ők már voltak ilyen versenyen én meg kezdő voltam és a Móninak fél ponttal volt több,mint nekem.

Na igazán dagad most a kis begyem XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES