Oldalak

2009. április 10., péntek

Péntek

Hát igen hajnal tájékán voltak dolgok Zsoltival amiket inkább nem részleteznék.

Lényege,hogy eléggé szarul érezte magát és akkor még elötte én is veszekedtem vele amit még most sem nagyon tudok megbocsájtani magamnak.Szegényemet nagyon kiborítottam,olyanokat írtam nekiRÍ De aztán telóztam és végül is azért jobb lett a dolog.

Szerintem aki közel áll Zsoltihoz az tudja milyen problémája volt,aki pedig nem annak nem kell tudnia.

Már hajnalban meggratuláltam az egyetlenemet.
Annyira de annyira szeretem.

Zsolti megakart lepni a névnapján azzal,hogy lejön vett is vonatjegyet csak úgy felhúztam,hogy darabokra szaggatta.RÍ

De a lényeg,hogy mondtam neki nem úgy gondoltam amiket írtam,indulatból cselekedtem,nagyon megbántam...és megbocsájtott :D

Ezen a napon ismiztem meg Violával msn-en.Nagyon kedves,rendes lány,Szentlőrinci és ő is Zsolti ismije szóval ez eleve alap témát nyújt nekünk meg sok közös van bennünk.

Mondtam Zsoltinak,hogy nem leszek itthon hétfőig,mert lemegyek Szebénybe a nagyimhoz.Már ekkor tudtam,hogy nagyon fog hiányozni de nem sejtettem,hogy ennyireRÍ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES