Oldalak

2009. április 8., szerda

A mai rengeteg öngyilkosság

Ezt a bejegyzést nem azért írom,hogy magamat vagy más fiatalt sajnáltassak csak ezzel azt akartam elérni,hogy az idősebb generáció is lássa,hogy a mi életünk sem olyan könnyű,mint ők képzelik.

Nem azt mondom,hogy az ő életük könnyebb volt hiszen nem tudhatom.De el kell ismerniük,hogy a mai világban egy fiatalnak érzelmileg mindenképp nehezebb és sajnos van aki ezt nem bírja elviselni és az öngyilkosságba menekül...

Mindenkinek hangsúlyozom!!!!!!!
Vannak reménytelen helyzetek én ezt tudom és tapasztaltam,tapasztalom nap,mint nap.De az öngyilkosság nem megoldás semmire!
Ezzel csak azoknak okozunk fájdalmat aki szeretett minket,bár igaz aki öngyilkos lesz ezt már nem fogja tudni de mielőtt valaki cselekedne ebbe gondoljon bele!

Én csak a saját életemet tudom példának hozni,mert másét nem ismerem ennyire illetve nincs is jogom kitárgyalni.

Az én életem kezdem az elején:
Általános suliban
*Sok mindenért lenéztek már.A külsőm miatt,mert szerettem a feketét a többiekkel ellentétben.Mindennap azzal szívattak,hogy temetésre megyek vagy talán csak gyászolok.

*Minden csoportba tartoztam.Voltam a menő csajokkal és fiúkkal de ráébredtem,hogy az világ egy becsapás és csupa hazugság.Én ebben nem akartam részt venni ezért ott hagytam őket.Rám sütötték,hogy lúzer.De inkább legyek lúzer,mint egy jellemtelen senki.

*Azt is megkaptam,hogy cigány vagyok(Baloghból adódóan na de kurvára nem vagyok cigány már bocsi)

*Azért is cseszegettek,mert beszédhibás voltam,vagyok.Ma már nem vészes csak ha fáradt vagyok akkor beszélek össze-vissza..

*Az osztálytársaim beszélgetése addig terjedt velem,hogy megkérdezték melyik terembe leszünk.Sosem kérdezték,hogy mi van velem....

*Minden játékban utolsónak lettem választva.Ugyan már választva.Én voltam a maradék és mindig húzta az a csapat a száját ahova kerültem.

*A tanárok közül volt valaki aki miatt a napjaim rettegésben teltek.Féltem,hogy felpofoz,bántalmaz majd.Volt akivel ezt meg is tette.Tudja valaki milyen mindennap azt hallgatni,hogy egy senki vagy egy csitri egy senki a gépezetben,hogy miattad nincs sikere a többieknek,hogy felelőtlen vagy....Szóval remek volt amikor kórusra jártam.

*És akkor ott volt az a borzalmas csaj.Ha most is rágondolok majdnem sírva fakadok!Ott ült kóruson fölöttem.Azzal szórakozott,hogy direkt hangosan azt szajkózta,hogy mekkora egy lúzer vagyok,egy kis hülye....és akkor még a széket is kihúzkodta alólam,rugdosta ahol ültem,tele dobálta a hajam galacsinnal és ez még a jobb eset volt hiszen volt amikor le is köpött.RÍ Jön a kérdés miért nem lázadtam? Mert egy kis hülye voltam és féltem,hogy még rosszabb lesz...És a legszebb ennek az idiótának szabad volt nem bemenni kórusra és akkor is ő kapta a szólókat,ha valamit nem tudott kiénekelni akkor neki nem kellett.De az,hogy én mit tudok vagy mit nem az nem érdekelte a tanárt.Alt vagyok és szopránba rakott.Mondtam,hogy ez nekem nagyon magas és nem bírom,mert a torkom is fáj.Erre a válasz az volt,hogy nem tud mit csinálni valakinek ezt is kell.

*Jó tanulmányi átlagom volt ezért strébernek lettem kikiáltva...Csak a leckémet kérték el és ha nem adtam oda akkor ,megkaptam,hogy egy nagy szemét vagyok.

*Volt egy fiú:András akit imádtam de miatta is csak a bokámat ütöttem meg.Én szerettem de ő nem és barátok lettünk(a részéről).Az,hogy mindenkivel volt csak velem nem tökre kicsinált.De legalább ott volt mellettem egy darabig de valamikor 6. környékén a legjobb barátom más suliba ment és sosem jelentkezett RÍ

*Volt egy barátnőm Bori akit a menő csajok miatt dobtam de nem kellett volna! Ő volt az egyetlen igaz barátom! De amire rájöttem ő is elment más suliba.De ma már tartom vele a kapcsolatot igaz csak neten....

*Volt egy 3-as baráti társoságom.Én,Lilla,Kriszti.Erről csak annyit,hogy folyamatos féltékenykedés,hazudozás és kavarás volt a jellemző.

*Ó.Zolika.Ő külön kategória! Annyit szekált.Volt,hogy verekedtünk,volt,hogy tapizott,volt,hogy szidott,szívatott....és mindezt azért,mert szeretett.Hiába mondaná most nekem azt,hogy nem tudom,hogy így volt hiszen volt az a Balatoni dolog...

*Jaj és a nagy szerelmem.Barna.Hát igen egy újabb őrületes rajongás amit szintén nem viszonoztak.

Jött a Kero
*Megismerkedtem a Jácinttal aki addig szekált,hogy járni kezdtem vele.De mindennap megcsalt de legalább elmondta.Mivel ő ilyen csodás szexuális mentalitással lett megáldva azt hitte én is ilyen vagyok és azt mondta,hogy én vagyok a nemzet kurvája.Elnevezett Béndzsának,mert szerinte szerencsétlen balfasz vagyok.Teljesen mániákus dolgokat csinált.

*Miután szakítottunk a kapcsolatunk sokkal jobb lett de rájött,hogy mit vesztett és rengetegszer próbált öngyilkos lenni.

*Volt egy borzalmas balesete és majdnem meghalt.

*Az osztályban a strébereket gazdagítom és ennek itt is megvan a hatása,bár mostanra már egész jó a helyzet.

*Volt egy lány az osztályban Vera akivel jóban voltam és vagyok és miatta is sokat szekáltak de nem érdekel,mert Vera egy nagyon értékes,fontos ember nekem!

*A suliban,Pécsen elterjedt a híre,hogy pénzért szexelek és már szinte mindenkinek megvoltam.Láttak kocsiban szexelni,nyilvános helyen szóval mindenfelé.

*A Jácint és a tesója a Gergő(aki olyan,mint a nagy tesóm aki vigyáz rám)is elköltöztek innen.

*Van egy lány Szilvi aki úgy állítja be magát,mint ő én lenne és kikezd mindenkivel és szexel velük és ezért rengeteg ürge van nap,mint nap aki rám köszön és azt hangoztatja milyen jó vagyok az ágyban....persze ez a csaj nagyon hasonlít rám ezért tud ilyeneket csinálni.

*Volt egy barátom Peti akivel minden olyan jó volt.Igen volt.Féltékeny lett,hitt a pletykáknak és azt mondta,hogy egy szajha vagyok aki mindenkivel csinálja pénzért RÍ és vége lett a barátságunknak és most ő Németországban van és már nem is beszélünk.Olyan volt,mint a bátyám RÍ

*Egy barátom sem maradt Pécsen.

*Mindig olyan emberekbe zúgtam bele akik azt sem tudták,hogy élek.

*A stílusom miatt is mindig csak bántanak.A punkok megakarnak verni,leköpködni, az átlag emberek meg azt mondják,hogy egy fertő vagyok és dögöljek meg.Ezt hallgatom minden nap RÍ

*Akik fontosak nekem azokkal csak baj történik.

*A rokonságomban komoly betegségek vannak.És olyanok betegek akik nagyon fontosak nekem.

*Sosem ismertem az apukám anyukáját pedig nagy szükségem lenne rá

*Drága Egyetlen Szerelmemmel Zsoltival is csak rossz dolgok történnek és velünk is annyi bonyodalom volt és keverés mások miatt...

*Hétfőn volt egy autóbalesetem majdnem meghaltam

*Van a kúrva mániás depresszióm.

Hát szerintem példának ennyi elég volt.Szóval egy mai fiatal élete kúrva szar és nehéz.

Sajnos van amikor ezekből a problémákból egyszerre túl sok jelentkezik és olyankor nem bírom már...

Igen nem is egyszer gondolkoztam az öngyilkosságon de nem teszem meg,mert aki szeret annak nem akarok fájdalmat okozni.Nem lennék képes Zsoltit itt hagyni.Ő az akiért maradnom kell!

Csak annyit tudok mondani ha baj van mindenki sírjon egy nagyot,mondja el mi is a baja,írja ki magából,ossza meg a világgal,a barátaival de sose vessen senki véget az életének.Lesz még jobb minden.Tudom,hogy csak időszakosan lesz jobb és utána még rosszabb lesz de éljünk ezért az időszakokért és azokért akik szeretnek minket!

Ez nem világfájdalom!
Nekünk nem a világ fáj hanem az,hogy csak kúrva szar dolgok történnek velünk annak ellenére,hogy mi rendes emberkék vagyunk.

2 megjegyzés:

  1. Hát...enyi szar dolgot az életemből talán én se tudnék összeszedni...an jó, ha megfeszítem magam talán....Elég inger szegény környezetben nőttem fel, de ezek szerint szerencsém volt, hogy a többség passzivan meg eltitkolt agresszióval állt hozzám....
    Még én se gondolkoztam az öngyilkosságon, gondolom nem leszek az....pedig mindenki azt hiszi, hogy én öngyilkos akartam lenni, mert vagdostam magam és lebuktam....-_-" Pedig csak nemtudtam sírni és valahogy lekellett vezetnem...
    Na meg ez is....pl én nem mindig tudok sírni amikor már nagyon kivagyok és akkor olyan lehetetlen érzés az egész....:S
    Remélem jobban jársz és boldog leszel....:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy leírtad, megosztottad velünk! Nekem sokat segítettél! Látom, hogy egyre fiatalabban kezdődnek a gondok. És csak egyre több lesz belőle! Én azt vallom, hogy szeressük egymást, próbáljunk segíteni egymáson, jobban odafigyelni a környezetünkre. Vegyük észre az apró jó dolgokat!
    Remélem egyszer írsz majd egy pozitívabb életszakaszodról is nekünk!
    Nekem az ima segít máshogy látni a világot!

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES