Oldalak

2009. április 14., kedd

RÍRÍRÍRÍ

A bejegyzésem címe is valakire(Zsoltira emlékeztet).

Április 8.-a óta nem írtam,mert azt hittem majd jobb lesz és akkor írok de ezzel csak azt értem el,hogy napról napra borzalmasabb események történtek és a teljes összeomlásig jutottam.

Le kellene írnom ide a történteket de egyenlőre még képtelen vagyok.Annyi de annyi minden történt.

Este fogom magam majd és leírok ide is mindent(addig össze próbálom szedni magam meg tanulnom is kell)

Végszónak pedig:
RÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍRÍ
Ez az ami a leginkább tükrözi a lelkem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES