Oldalak

2009. április 16., csütörtök

Barátocskáim

Jácint mindig a közelemben ólálkodik.
Hiába nagyon szeret és én is szeretem őt.
Voltam a Dévvel öltönyt venni.Egyből találtam magamnak olyan szép menyasszonyi ruhát láttam és mivel a Dév anyukájáé az üzlet fel is próbáltam.Ó.Ez a világon a legszebb ruha.Igaz 749 000 Ft-ért valami már lehet szép XD Csöppet drága de nem baj XD

Mondta a Dév,hogy elvesz feleségül.A tesója a Barna is ott volt és ő is elakart venni XD Ekkora poént.Mindenkinek kellek XD Mondtam,hogy nem mehetek egyikhez sem,mert van szerelmem,párom és férjezett vagyok.De azért viccből elneveztem a Dévet férjecskémnek.Persze csak 2-3-szor hívtam így.Az én férjem Zsolti szóval ez a poszt már nem kiadó.

Mászkálgatok a fiúkkal mindig erre meg arra.Jó velük de persze nem olyan jó mintha Zsoltival lehetnékRÍ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES