Oldalak

2009. április 7., kedd

Gondolkoztam,bízom benne és tudom,hogy szeret!

Ó Zsolti!
Igen te vagy az életem központja és ezt nem tagadtam soha és ezután sem fogom.

Ha ezt elkezded olvasni lehet,hogy azt hiszed,hogy azt akarom legyen vége.De ez nem így van.

Csak tudod vannak dolgok amiket szerintem megkellene beszélni,mert így nem jó,nagyon nem.

Lehet,hogy amire keresel nem fogsz találni,mert már nem leszek itthon és ahova megyek ott se net se mobilnak térerő.Csak azt remélem,hogy még időben beszélünk.

Nem tudom és nem is értem.Neked így jó minden?!Mert nem hiszem,hogy a válaszod az lenne,hogy igen....

Ennél jobban itt nem fejtegetem a dolgokat,mert az csak ránk tartozik de kell majd egy kiadós beszélgetés az tuti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES