Oldalak

2009. április 18., szombat

Kedves névtelen!

Ezt a kommentet kaptam az egyik bejegyzésemhez és muszáj reagálnom rá!

Névtelen írta...
Szia Adél!El kell, hogy szomorítsalak ugyanis Zsoltinak nem te vagy a szerelme, hanem a Timi! Ebbe be le kell törődnöd! Az egy dolog, hogy szerelmes vagy belé, de azért ez már nevetséges! Keress olyan valakit akinek nincs még csaja, ne a BOLDOGOKAT VÁLASZD SZÉT!

Erre ez a válaszom:
Szia kedves Névtelen!Azért ha a neved odaírtad volna a kommented végére nagyon boldog lettem volna,így legalább tudnám ki vagy na de mindegy,kérlek ha megint írsz legalább használj egy nevet.

Nos arról amit írtál:Láttam már Zsoltinak a vendégkönyveibe(amíg volt és le nem törölte azért,hogy nem tudjanak kavarni),hogy te hangoztatod ezt a Timi féle dolgot.Csak tudd Timivel már januárban vége lett,hidd el tudom jól kicsoda Timi,mert Zsolti mesélt róla és nem is vagyok féltékeny rá hiszen nagyon fontos szerepet töltött be Zsolti életében de most te figyelj!

ÉN NEM TESZEM TÖNKRE SENKINEK A BOLDOGSÁGÁT ÉPP MÁS AKARJA TÖNKRE TENNI AZ ENYÉMET!

Kérlek add meg az msn címed vagy valami elérhetőségedet,hogy ezt megtudjuk beszélni.

Nem veszekedni akarok,nem haragszom csak kíváncsi vagyok arra,hogy miért szajkózod folyamatban Timit!

Egyébként van egy tippem,hogy ki vagy de nem árulom el a gyanúmat!

2 megjegyzés:

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES