Oldalak

2009. április 2., csütörtök

Annyira jó!

Na jó.Ez a cím a délelőttömre nem mondható,mert ugyebár suliban voltam és voltak ma is érdekes dolgok.

Kikaptam a matek dogám és kishílyán közölte a tanár,hogy hülye vagyok.Legalább is nekem ez jött le a dolgokból.Na mind1.

És akkor még az a rengeteg unalmas vacak.ÓÓÓÓÓ

Hazaértem nagypapám fogadott.Lejött kontrollra a kórházba,mert régebben voltak problémái sajnos.

De most jön amitől annyira jó!
Beszéltem Zsoltival!

Nagyon valószínű,hogy szünetben jön le Pécsre! Jaj de jó! Jaj de jó! Végre!Lehet ennél jobb történés?! Annak is örülök,hogy most már tudom miért nem volt fönn mostanában msn-en.Hála az égnek,hogy pozitív dolgok miatt és ennek épp ezért nagyon örülök.

Mit is mondjak még róla?
Szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem, szeretem....és még írhatnám örökre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES