Oldalak

2009. április 13., hétfő

Szebényben

Szeretem ezt a helyet.A gyermekkoromban(hú most ez olyan,mintha nagyon felnőtt lennék) rengeteg időt töltöttem itt,sokat tanultam és egyedül itt voltam gondtalan.

Amire leértünk már alig vártam,hogy legyen a szokásos Húsvéti menü:sonka, torma,tojás,kalács szóval hasonló finomságok.Ezek azok az ételek amiket talán annyira imádok,mint a Karácsonyi menüt.

Szebény egy nyugis hej,épp ezért volt időm gondolkozni nem is kevés.

Sokat gondolkoztam Zsoltin.
Azon,hogy mennyire imádom...Igen,ez imádat nem szeretet,ez a szereteten jóval túl mutat.

Minden rokonom csakúgy csodálkozott,hogy mennyi jót beszélek Zsoltiról.Nos,be kell látni csak róla beszéltem XD Nagyim tudta,hogy ki Zsolti de ő is meglepődött,hogy mennyire komolyan gondolok mindent vele kapcsolatban.

Azonban egy idő után sajna nem pozitív hanem negatív gondolataim lettek.

Az,hogy egyedül van otthon(szülei,mindenki elment rokonozni ő meg egyedül maradt a kecóban),hogy veszekedtem vele,hogy miért tettem vele ilyent,hogy ott van teljesen egyedül,fájdalmai vannak RÍ Hát igen olyan zokogást toltam le,hogy az valami hihetetlen.Ezután minden voltam csak vidám nem.

A Húsvétom eltelt.Semmi érdekes nem történt hiszen nem is adtam esélyt az "ünnepnek".

Végig csak azon gondolkoztam mi van Zsoltival és,hogy mekkora egy állat vagyok.RÍ

Aztán hazajöttünk.Nem minősíteni a magyar tömegközlekedést,mert csak nagyon csúnyát tudnák mondani.Több,mint egy órát álltam Pécsváradon és a 6. buszra fértem fel.Nos igen ez Magyarország,már bocsánat....

Amint hazaértem egyből rávetettem magam a gépre és vártam Zsoltit.
És volt:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES