Oldalak

2009. április 6., hétfő

Randi a halállal

"Szép" nap volt a mai is.

A suliban feleltem marketingből úgy,hogy egy betűt sem tanultam.Majdnem 5-öst kaptam de maradt a 4-es.De nekem ez is jó!

Aztán bent maradtam egy kicsit a Zsófival,mert majd szerdám megyünk bizonylat kitöltő versenyre és a Melinda elmagyarázta nekünk a dolgokat.Ő erről sokkal többet tud hiszen ő már volt ilyen versenyen is,a tanár külön készítette is fel a Mónival meg eleve ő ezt jobban vágja.Olyan jól elmagyarázta szóval köszönet innen is neki!Aztán:

A Jácinttal "összefutottam" és mondta,hogy megy lakást nézni itt Pécsen,mert költözik le és nincs e kedvem vele menni a Mecsekre valami eladó lakást megnézni.Mondtam neki,hogy persze és vele mentem.

Időközbe találkoztunk a szüleivel,a Gergővel és az Ancsival.Mentünk föl szóval a Mecsekre ők elől egy kocsival mi meg mögöttük.Néztem egyszercsak,hogy a Jácintnak nincs bekapcsolva a biztonsági öve.Fogtam bekapcsoltam,mert mondtam nem lehet sosem tudni.

Nem sokkal később egy kanyarban föntről a kocsink oldalába hajtott egy állat.A kocsink neki csapódót a védő korlátnak ami átdobta azt a túl oldalra ahol át is szakítottuk és bementünk a fák közé.Egy kisebb fa megfogta a kocsit egy pillanatra de nem sokáig tartott ez az állapot,mert a fa kidőlt és tovább csúsztunk.Nem tudom hogyan de valahogy átfordultunk és egy nagy fa fogta meg a kocsit.

Szerencsére a kocsiban mindketten bevoltunk kötve ill. volt légzsák.A nagy össze-vissza való rázkódás eredményeként ill. hogy az öv megfogott a jobb karom nagyon meghúzódott és zsibbad szóval kb.olyan vagyok,mint aki béna.Se írni se semmit nem tudok vele.A Jácintnak az öv megrántotta a kulcscsontját de neki sem lett komolyabb baja az ijedségen kívül.

Amint megálltunk mondtam a Jácintnak,hogy száljunk ki,mert a kocsi bármikor felrobbanhat.Ki is szálltunk és nagynehezen kikeveredtünk a fák közül addigra a többiek is odaértek.

Az Ancsi mivel nem Pécsi azzal szórakozott,hogy a kocsiban fordítva ült és hátrafelé fényképezgetett.Egyszercsak látta,hogy ez az állat belénkjön ill.mindenki hallotta az események hangját.Nos amire a bozótból előkerültünk már a többiek is ott voltak.

A Jácint apukája megvizsgált minket sebtiben(orvos igaz állatorvos de az is jobb,mint a semmi).Mondta,hogy sokkot kaptunk meg meghúzódtak a dolgok a biztonsági övtől de nincs komolyabb bajunk.Mondták,hogy hazavisznek ill. felhívják a szüleim de mondtam,hogy köszönöm de nem.Kocsiba jó darabig nem ülök ill. a szüleim csak szívinfarktust kapnának ha azzal hívnák fel őket,hogy balesetem volt.

Ezért inkább a Jácinttal lesétáltunk.Időközben hol ő remegett hol én ill. szegényemnek az ijedségtől még az orra is vérzett.
Az egészben az a legszebb,hogy az illető meg sem állt de rábaszott,mert az Ancsi lefényképezte a kocsit és ha fel lesz nagyítva a rendszám is látszik.

Mondta Jácint,hogy szerinte az egyik drogos haverja jött belénk,mert annak van ilyen kocsija meg azzal mindig csak baj van....

Hazaértem hát csak egy "csöppet" ijedtek meg.....

Felhívott a Jácint,hogy igaza lett a haverja volt miközben szépen be volt szívva.Most a gyerek felfogta mit csinált és bemegy elvonóra.

Mi meg próbáljuk elfelejteni ami történt.

Otthon lepihentem és mindent megint átéltem álmomban.Azt ahogy a kocsi ide-oda dobál,a hangot ahogy belénk jön,ahogy a korlát karcolja a kocsi oldalát, a fa reccsenése,az illatok,a hangok szóval az összes borzalmat.Remek dolog erre ébredni.Most nem merek aludni....félek.

Zsolti reakciója
Mondta a Jácint,hogy a Zsoltinak ezt óvatosan említsem,mert biztos ki lesz bukva,hogy ott is maradhattam volna ha nem vagyok bekötve meg nincs légzsák és mivel az élete értelmének tart,velem boldog óvatosan mondjam csak majd.


Hát mindenre számítottam de erre nem.Mondtam neki,hogy balesetem volt.Erre a válasz SEMMI! Lehet velem van a baj de akit szeretek és a szerelmem azzal törődök.

Én a gondolatba is majdnem belehalok,hogy baja lehet ő meg...

Talán nem szeret.RÍ Jó nem azt mondom,hogy sírjon vagy nem tudom mi.De annyi se,hogy most mi van veled vagy hogy történt.De nem nekem a semmi jutott.Nem baj szóval én ennyit érek semmit! Egy nagy semmi vagyok a számára!
Köszönöm.Azt hittem szeret de akkor megint csak álomban éltem.Vagy szeret csak nem érdekli,hogy majdnem megdöglöttem.Nos ezt nem hiszem.

Az egészre az volt a reakció,hogy elkezdtem dumálni vele az ő balesetéről és mondta,hogy ő nem fél a haláltól.Erre mondtam,hogy én sem.Én attól félek,hogy a szeretteimnek eshet baja.Erre azt felelte,hogy ő is így van velem(félt).Hát nem vettem észre.RÍRÍRÍRÍ A szerelmem tojik rám.RÍ.Ez ezerszer jobban fáj,mint a fizikai fájdalmam.

Azon az estén amikor olyant tett amit nem kelett volna és már nem tudtam felőle akkor is a gép előtt ültem zokogtam,üvöltöttem,nem bírtam aludni,nem láttam értelmét semminek,majdnem belehaltam a fájdalomba,a gondolatba,hogy vége van.

De én...á,egy senki vagyok ezek szerint RÍRÍRÍRÍ

"Olyan jó"! Eldumáltunk a videóról amit csinált az életéről majd lelépet.Tudom van dolga én ezt értem.Azt írta majd jön vissza.Azóta is "visszajött".Én mondok ilyent és nem lennék megkapnám,hogy hazug vagyok de neki annyit sem érek,hogy fellépjen,hogy jól vagyok vagy valami.Én ezt sem tudom felfogni.Nekem is van millió dolgom de mindennap minimum 11-ig itt vagyok hátha feljön és beszélhetek vele.

Én ezt nem tudom megérteni,ha annyira hiányzok neki,mint mondja ill. annyira szeret nem ennek kéne lennie.

De ahogy mondják az embernek arra van ideje amire akarja.Ezek szerint rám nincs,mert nem akarja.Azt is mondta,hogy amíg még él mindennapját kiakarja élvezni és boldogan akarja tölteni.Jól van ezek szerint én ehhez nem kellek,nem férek beleRÍ.Velem mindig a baj van,miattam is van neki is csak problémája.Á elegem van már.
Nagyon fáj az egész.RÍ.

Ezekszerint nem szeret,nem jön le,sosem fog itt lakni,sosem ébredek majd mellette,sosem fog csókolni,sosem élünk majd együtt,sosem megyünk el Franciaországba,sosem lesz eljegyzés,sosem lesz házasság,sosem lesz gyerek,sose..............................
TALÁN SOSEM SZERETETT!RÍRÍRÍRÍ
Csak abban reménykedem,hogy egyik nap feltűnik és megértem ezt az egésszetRÍ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES