Oldalak

2009. december 19., szombat

Visszatérő rémálom

Nem értem,nem tudom,fel sem fogom:( Miért kellett ezt megint elölről kezdeni,én nem tettem ellene semmit,épp kezdetem elfelejteni de ismét eszembe kell juttatni.
Beléptem msnre(mostanában ez elég ritka jelenség régebbi időkhöz képest) és rámírt valaki és a következő észosztásban részesültem:

„Csöcs te pöcs,vagy inkább szopsz? Mi van te köcsög emo? Miért nem írsz gyorsabban? Nem most kellene eret vágni,írj már,mert szájba baszlak.”

Ezeken a mondatokon már meg sem kellene lepődnöm de nem én kezdtem el társalogni vele,hanem ő írt rám,szóval nem értem a felháborodottságát. Válaszoltam neki,hogy nem vagyok,köcsög és nem szokásom eret vágni,van jobb dolgom is.


Erre:
„Vibrátort használni? Hallom idáig ahogy rezeg,te szűzkurva pláza cica.”


Ekkor kezdte a szar elönteni az agyam,hogy ki a faszom mer ilyeneket irogatni nekem. Nézem erre a Hornyák.Igen ő az aki időnként rámír és mindennek elmond,fogalmam sincs hogyan jutottam megint az eszébe.


Vitatkoztam vele egy darabig,Adélos visszavágásokkal mindig válaszoltam de akkor is fáj….miért kell ilyeneket mondani rám. Nem kellene foglalkoznom egy null IQ-s lotyó szavaival de akkor is,fáj a folytonos bántás,ne akarok megfelelni senkinek,főleg nem ilyennek de ne ártottam nem értem ezt a lélekbe gázoló szöveget:(

Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES