Oldalak

2009. december 29., kedd

Feljelentem

Ha ezt akarja legyen így.

Az én nevemmel és az én arcommal senki sem élhet vissza. Az nem érdekel ha valaki a tudtom nélkül felrak az ismerősei közé(úgy,hogy azt sem tudom ki az illető) vagy használják a képeimet de velem nem reklámozhat senki sem meztelen lányokat,főleg nem kiskorúakat!

Az illető bevallotta ,hogy ő volt az,az igazság szép dolog és minden esetben megvan a maga jutalma. Most is meg lesz,megyek a bíróságra és feljelentem!

Nem ez az első dobása. Zsoltit már komolyan szarba keverte,most meg már engem is akarna? Fenyegetőzik is. Kijelentette,hogy ha kell a bíróságra megy és mindent megtesz a célja érdekében.

Nem fogom megvárni amíg durvul a helyzet,időben cselekszem. Ott szopta be a dolgot,hogy én,Zsolti sőt Zsolti anyukája is feljelentjük!

Miért csinálja ezt az egész hülyeséget? Mert megakarja szerezni Vivit,neki nem lehet gyereke ezért az motoszkál a fejében másnak se legyen,megszerzi magának.





Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES