Oldalak

2009. december 24., csütörtök

2 pasim lett :O

Magam sem tudom hogyan de a dolgok úgy alakultak,hogy 2 pasim lett.

Igaz a 2. elméleti síkon van hiszen msnes dologról van szó. Beszélgettem egy fiúval,közel lakik Pécshez de nem pécsi,megbeszéltük,hogy szünetben talizunk majd,magam adtam és azt hiszem belém esett.

Ez olyasmi,mint velem volt. Én is beleszerettem valakibe akit nem is ismertem és az ilyen szerelmekből nehéz kilábalni. Szóbahozta,hogy mi járunk. Erre csak lestem,mondom jó tudni…. A válasz üziben nagyon ki volt borulva,millió összetört szívecske. Kérdezte,hogy vagy nem? Mondom,de persze.

Nem is tudom mi lesz a személyes talin,imádnivaló fiú,igazi szép fiú,barátok lehetünk de több nem. Barátom van,nem csalom meg és ezt meg is fogom neki mondani.

Az egyetlen bökkenő az,hogy a beszélgetésünk során nem került szóba,hogy van élettársam,jaj ebből mi lesz…..



Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES